Jonke Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Når jeg tenker meg om, var det ikke svenskene som sa at det kun er ishockey som betyr noe i vinter-OL? Det tycker vi fortfarande, även fast vi blev utslagna. För mig är ett OS-guld i ishockey värt mer än alla andra medaljer tillsammans. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Når jeg tenker meg om, var det ikke svenskene som sa at det kun er ishockey som betyr noe i vinter-OL? Det tycker vi fortfarande, även fast vi blev utslagna. För mig är ett OS-guld i ishockey värt mer än alla andra medaljer tillsammans. Sier meg enig i den. OL-hockey > alt annet. And it's not even close. De atletene der er på et helt annet nivå. Lenke til kommentar
Jonke Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ja hockey är en så jäkla rolig sport, tröttnar aldrig på det. Blir kul att se hur det går för Norge och speciellt MZA i VM förresten. Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Lurer på en ting, er det pause i NHL mens OL pågår ? Det pleier det ikke å være når det er VM. Stiller f.eks Canada med sitt aller sterkeste mannskap ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er pause nå, ja. Alle stiller med deres beste lag. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Når jeg tenker meg om, var det ikke svenskene som sa at det kun er ishockey som betyr noe i vinter-OL? Det tycker vi fortfarande, även fast vi blev utslagna. För mig är ett OS-guld i ishockey värt mer än alla andra medaljer tillsammans. Sier meg enig i den. OL-hockey > alt annet. And it's not even close. De atletene der er på et helt annet nivå. Enig der. Spesielt med svensk far vet jeg hvor mye ishockey betyr. Tror det var når Sverige røk eksepsjonelt tidlig ut av VM, at Expressen eller en av de store avisene bare hadde en helt svart forside. Pause i NHL nå, ja. Irriterer meg at VM i ishockey er hvert år, da det betyr så lite i forhold til NHL. For de fleste lagene så kommer ikke stjernene før sluttspillet eller dropper det helt. Jeg ville likt at de hadde VM sjeldnere og gjorde en større "deal" ut av det. Sånn seriøst, det er VM i ishockey i mai. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 De kunne jo prøvd svart forside i dag også. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det var ikke langt ifra. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Deilig å høre. Nedtur for söta bror er en aldri så liten opptur! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Lurer på en ting, er det pause i NHL mens OL pågår ? Det pleier det ikke å være når det er VM. Stiller f.eks Canada med sitt aller sterkeste mannskap ? OL er det største en hockeyspiller kan være med på siden det arrangeres hvert fjerde år. VM derimot arrangeres hvert år, og NHL-sluttspillet foregår i samme tidsrom. Det er en mye større prestisje og vinne OL selv om det er stort sett de samme lagene +/- Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 6-0 etter første periode? Jaja Finland. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) 6-0 etter første periode? Jaja Finland. Det var en absurd periode. Alt gikk inn på Kipper, så byttet de inn Backstrøm, og alt gikk inn på han og. Maks flyt på USA, og Kiprussoff og Backstrøm er ikke hvilke som helst...sykt. Men så skal vi heller ikke glemme at dette finske laget ikke er godt nok til gull. S.Koivu og Selanne er way over the top. Olli Jokinen er i sin dårligste periode på mange år. Backene holder ikke god nok kvalitet. Den eneste kvalitetsspilleren Finland har er Mikko Koivu. Kaptein i Wild, og en av de beste allround-spillerne i verden. Endret 26. februar 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Tror faktisk at Slovakia kan overraske mot Canada i natt. Endret 26. februar 2010 av Pizzatrance Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Håper så jævlig på Canada + USA i finalen. Også håper jeg selvfølgelig på Canada-revenge; de må rett og slett ta sjansene sine på begynnelsen av kampen denne gangen; sett at de kommer seg til finalen i kveld. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Håper at Slovakia vinner hele dritten. Vil ikke at USA eller Canada skal ta flere gull Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det ble altså Canada - USA. Men herregud for en avslutning i kampen CAN-SLO! Canada leder 3-0 langt inn i tredje periode, før Slovakia reduserer med to kjappe mål. Så starter et bomberegn av sjanser mot Canadas mål. Det hele kulminerer i en superredning av Luongo 10 sekunder før slutt. For et drama! All ære til Slovakia for en utrolig OL-innsats. Håper de gruser de ekle finnene i bronsefinalen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det var faen meg skumle saker på slutten av CAN - SLO kampen. Fjuuuua at det ble Canada, ellers hadde finalen blitt ødelagt for min del. Canada - USA. ,HERLIG!! I morgen "kveld" eller? Håper så jævlig på Canada-revenge! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kampen går kl 21.00 norsk tid. Alt for tidlig spør dere meg. Høres kanskje rart ut, men hockey er nattsport for meg, og det har det vært de siste fire-fem årene, derfor hater jeg tidligkamper (Kampen går kl 12.00 lokal tid). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Enig, faktisk. Jeg ville ihvertfall at den skulle være 1.30, ikke 4.30 osv da siden jeg reiser ganske tidlig på mandag. Men 21.00 blir veldig tidlig; ikke så veldig kos. Bør bli en fantastisk kamp da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 De må jo få plass til avslutningssermonien også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå