Gå til innhold

OL2010:Tråden for Ishockey

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som gjør saken så stor er egentlig slovakens egen skyld. Han hadde ikke festet reima på hjelmen godt nok, den datt av, ergo; blod.

Det som gjør saken så stor er at Tollefsen trøkker albuen rett i trynet på en motspiller med full kraft. Slik at motspilleren mister bevisstheten FØR han treffer isen.

Det samme gjorde superstjernen Ryan Getzlaf på vår kaptein Tommy Jacobsen i Canada-kampen. Ingen reaksjoner, det hadde det heller ikke blitt hadde ikke slovaken festet reimen så løst (Det er faktisk regler om dette), slik at den datt av, og han treffer isen med bakhodet først og slår hull i hodet.

Hva så? Det er noe som heter "two wrongs don't make right" - hvis en voldtektsmann slipper unna straff, er det da greit for andre menn å rave rundt å voldta? Jeg håper og tror at du forstår svaret.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om, var det ikke svenskene som sa at det kun er ishockey som betyr noe i vinter-OL? Hva med at de skulle ta 25 gull mer enn Norge, fordi alle på laget skulle få ett gull? Kan ikke annet enn å glede meg over tapet deres, for de hadde gull som mål før mesterskapet. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...