tobn Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Skal noe spesielt til, må iaff ha et ganske kjapt mål. Er ikke noe live-odds lenger på bet365, men var 34 i odds på Russland før 2 periode. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg gir meg, god natt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Frister å dra en all nighter i natt å bare se hockey, men funker nok ikke. Skal på ølsmaking/kurs i morgen, så lønner seg å få litt søvn før den tid. Tenker jeg ser ferdig denne og litt på Finland - Tsjekkia på stream på sengen. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 skjer med korrupte dommere igjen.. synes canada får en ekstra spiller på isen ihver eneste kamp i form av dommeren.. helt latterlig.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ble til slutt 7-3 til Canada. Den første perioden var noe av det sjukeste jeg har sett av hockey! Fy faen! Men nå har jeg vært oppe i 22timer, på tide å komme seg i seng! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Sverige ble og slått ut. :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Sverige ble og slått ut. :!: Haha så det. Mot Slovakia vi spilte gjevnt mot Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Sverige ble og slått ut. :!: Så det, fy f****************n :no: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Haha, like greit at vi ble slått ut så tidlig. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Tenk om vi hadde slått ut Sverige da. :!: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Tenk om vi hadde slått ut Sverige da. :!: Det ville jeg sagt var umulig, selv om man kan tro Norge er bedre iforhold til hvordan de spilte mot Slovakia. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Det hadde vært epic om det hadde skjedd i alle fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Da tror jeg Northug kunne ha slappet av. Det at Norge slår Sverige i ishockey er større enn at Hellner slår Northug i en spurt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det som gjør saken så stor er egentlig slovakens egen skyld. Han hadde ikke festet reima på hjelmen godt nok, den datt av, ergo; blod. Det som gjør saken så stor er at Tollefsen trøkker albuen rett i trynet på en motspiller med full kraft. Slik at motspilleren mister bevisstheten FØR han treffer isen. Det samme gjorde superstjernen Ryan Getzlaf på vår kaptein Tommy Jacobsen i Canada-kampen. Ingen reaksjoner, det hadde det heller ikke blitt hadde ikke slovaken festet reimen så løst (Det er faktisk regler om dette), slik at den datt av, og han treffer isen med bakhodet først og slår hull i hodet. Hva så? Det er noe som heter "two wrongs don't make right" - hvis en voldtektsmann slipper unna straff, er det da greit for andre menn å rave rundt å voldta? Jeg håper og tror at du forstår svaret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Når jeg tenker meg om, var det ikke svenskene som sa at det kun er ishockey som betyr noe i vinter-OL? Hva med at de skulle ta 25 gull mer enn Norge, fordi alle på laget skulle få ett gull? Kan ikke annet enn å glede meg over tapet deres, for de hadde gull som mål før mesterskapet. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg skjønner meg ærlig talt ikke helt på denne barnslige skadefryden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg skjønner meg ærlig talt ikke helt på denne barnslige skadefryden. "Legenden" Gunde Svan er ikke noe særlig bedre. Når Sverige gleder seg over at Norge ikke vinner stafetten, kan ikke Norge glede seg over at svenskene ikke vinner ishockey? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er noe som heter "two wrongs don't make right" Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Håper på Kanada - USA i finalen. Revansjesugent Kanada-lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå