Latias Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Svenskene vil ha Tollefsen utestengt for resten av livet De er ikke kjent for klokskapen deres, så overrasker ikke meg så mye. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg forsvarer ikke taklingen i seg selv, om man ser på filmen på NRK ser man tydelig at det er med vilje, Tollefsen hever til og med armen for å treffe. Viser veldig godt når filmen er på ca 45% av spilletiden. Men som jeg sa tidligere, fest hjelmen, og ja jeg har sett verre. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nå har jeg sett videoen flere ganger. Riktignok ingen pen takling, men fy faen - fyren kan takke seg selv. Hvis du er så fette idiot at du ikke klarer å spenne hjelmen, vel jeg har ikke ord. Kanskje han kan ta dette som en lærepenge. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg forsvarer ikke taklingen i seg selv, om man ser på filmen på NRK ser man tydelig at det er med vilje, Tollefsen hever til og med armen for å treffe. Viser veldig godt når filmen er på ca 45% av spilletiden. Men som jeg sa tidligere, fest hjelmen, og ja jeg har sett verre. han løfter ikke albuen på lik linje som Pitkänen gjorde.. slovaken bøyer seg litt ned i albuehøyde rett før taklingen så når OKT treffer så treffer han med albuen istedenfor kroppen.. du har ikke armene rett ned når du går i en takling du løfter gjerne armene for å absorbere støtet.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Så vidt jeg kunne se kommer armen opp lenge etter Slovaken bøyer seg, men det er mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er normalt å reise seg oppover i en takling, men albuen skal da faen ikke være over hodet ditt. http://www.youtube.com/watch?v=Dbdb9e1w-60 man ser han liksom svinger inn, og løfter albuen opp mot ansiktet hans i svingen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Herviser det godt, når avspillings indikatoren ligger under "n" i ordet takling. Endret 24. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er normalt å reise seg oppover i en takling, men albuen skal da faen ikke være over hodet ditt. http://www.youtube.com/watch?v=Dbdb9e1w-60 man ser han liksom svinger inn, og løfter albuen opp mot ansiktet hans i svingen. lasta ned den fra linken din og tok og lagde klippet i slowmo og albuen hans er fortsatt ikke i hode høyde.. skulle ha sett det fra en annen vinkel though Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Den taklingen er jo bare lekker da.. Uheldig at han blør slik, bare det som gjør at folk reagerer så sterkt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Sjekk mitt klipp, akkurat der jeg beskrev. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 når de viste live inatt, fikk vi se det var alle mulige vinkler, noen som har disse opptakene? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Glemte helt å se på USA - Sveits, men endte hvert fall 2-0. Ingen bombe at USA vant den. Skal prøve å holde meg våken i natt å se på Russland - Canada som starter 01:30. Det er jo de to som er de store favorittene til å ta gullet, så det kan bli en bra kamp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Oi, er Russland virkelig en stor favoritt? Kan det bli en kamp ala. Canada - USA da? For det var virkelig noe spesielt. Håper Canada vinner i kveld! Crosby! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Oi, er Russland virkelig en stor favoritt? Kan det bli en kamp ala. Canada - USA da? For det var virkelig noe spesielt. Håper Canada vinner i kveld! Crosby! Russland ja, det er de som er rangert som nummer 1 i verden og bak kommer Canada. http://www.iihf.com/channels10/olympics-2010/home/men/world-ranking.html Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Oh holy shiiit! Hvorfor i helvete møter de allerede nå da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Oh holy shiiit! Hvorfor i helvete møter de allerede nå da? Det var sånn trekningen gikk vil jeg tro. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Rar trekning. De beste møter hverandre allerede, og to fra samme gruppe (USA/Sveits) møtte hverandre allerede i kvarten... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Sverige klokken 6 i natt. -.- Vet ikke helt hva jeg velger å gjøre, det dreper jo dagen mtp jobb. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 For en kamp vi skal se nå. Fest!. Sier bare OVETSJKIN. Heia Russland. Eneste idrett i OL jeg holder med de. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Russland - Canada blir en gøy kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå