MrEspen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Bare for å trekke det litt off topic så er det faktisk til en viss grad slik i fotball også, i USA vel og merke. Hvor MSL(?) eier de spillerne som er landslagsaktuelle og fordeler de utover de forskjellige klubbene for å få jevnere liga og sikre god matching av gode spillere. Eksempel: Det var MSL som kjøpte tilbake Troy Perkins fra Vålerenga i vinter for så å gi han til DC United... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Igjen: Hvilke kamper spilles i dag å når sendes de? Noe sted å se med kommentator? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Igjen: Hvilke kamper spilles i dag å når sendes de? Noe sted å se med kommentator? Internett er din venn! http://www.nrkol.no/hockey/resultsandschedules/index.html#9 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jau, men vil se kampen med kommentator ;/ sikkert umulig kl 6 om morran. Rart dem aldri har kommentatorer på live sending når det ikke blir sendt på tv. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Slapp av og skru på tven i morgen tidlig så kan du nyte den i HD på NRK1, med kommentatorer: "Olympiske leker - OL morgen med ishockey play-off Slovakia-Norge, menn Komm.: Arild Andersen og Per-Kristian Vellan. Programleder i studio: Anne Rimmen. HD" kilde Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) De hockeykommentatorene er så elendige at jeg ville foretrekke å se uten kommentering. "Kom igjen, nå, få pucken oppover!" "Kjempe nå, gutter!" "Neeeeeeeei, hva driver dommern med?!" Endret 23. februar 2010 av Thend Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hehe ja, men jeg liker det. Kan ikke så mye om hockey å syntes man skal heie på landet sitt i OL/VM/EM etc. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg liker patriotismen når jeg ser på hockey. Norsk tv, Norge i OL. Da må man være partiske. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Gutta på NRK har faktisk ikke peiling. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har mer kunnskap om NHL enn de gutta der. MERK: NHL. Se heller på Eurosport eller SVT. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Å være partiske er én ting, det er helt i orden, men å bare rope og skrike som en heiagjeng blir for dumt. Hva med å kommentere hva som faktisk skjer og fortelle hvorfor ting skjedde, slik at vi som ser på kan bli litt klokere? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det er i overkant patriotisme spør du meg. Alle utvisninger til Norge er feil, osv. Det verste er "TA SKUDDET NÅ TOMMY!! TA SKUDDET PATRICK!! TA SKUDDET LARS ERIK!!" Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er jeg den eneste som sitter og ser på Canada - Tyskland? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nei, absolutt ikke, og det var et PENT mål! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Gutta på NRK har faktisk ikke peiling. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har mer kunnskap om NHL enn de gutta der. MERK: NHL. Se heller på Eurosport eller SVT. Enig der. Sverige har mange gode ishockey-kommentatorer. Fan av de i TV6 som kommenterer VM hvert år. Endret: Jeg har derimot ikke mye peiling om NHL, men kan en del om ishockey og er sporten jeg liker best å se på TV. Endret 24. februar 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ser selvsagt kampen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Gjennom målet! det har jeg gjort èn gang på trening, på sånn lite 10x50 cm mål ( med større hull enn stander ) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Weber har en hard børse ja. Satt over til NRK igjen bare for å få meg en god latterlig. Kommentatoren klarer ikke å uttale navnene til noen der ute. Komisk å høre "Långo", "Tauvess", "Ricky Nash". Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 den taklinga til tollefsen der var totalt unødvendig. Håper egentlig han slipper fler kamper i OL iår. han kjørte albuen opp i hodet, hjelmen falt av og blodet rant på isen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Den var veldig stygg, ja. Dette blir nok ikke noen morsom kamp, for noen av lagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå