MiKA7 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Thend: han er større enn crosby, men det zucco ikke har på størrelsen, har crosby på teknik.. Crosby er 9cm høyere en Zucco.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ifølge wikipedia er Zuccarello 170 cm og 73 kg. Og det er vel kanskje bedre for både ham og landslaget at han forblir en god spiller i Elitserien, framfor at han skal streve i AHL? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Thend: han er større enn crosby, men det zucco ikke har på størrelsen, har crosby på teknik.. lolwut? Crosby er 180+ og 92-93kg. Greia med MZA er at hvis han skal spille i NHL så må han spille i første eller andrerekka. Han kan ikke spille en checking / grinder-rolle i tredje eller fjerderekka. Nåløyet er meget smalt for å klare å spille på en andrerekke i verdens beste liga. Lenke til kommentar
Jonke Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 MZA ska definitivt få chansen i NHL. Han visar inte bara bra puckkontroll, utan extremt bra spelförståelse, jobbar jättebra över hela planen, backcheckar, och kan trots sin storlek tackla. Påminner mig om Mats Näslund både i storlek och spelstil faktiskt, och han dominerade ju i NHL på 80-talet. Sen är det ju i och för sig en sak att ta sig till NHL och en annan att etablera sig, men chansen bör han definitivt få. Också imponerande att kunna köra med så lång klubba samtidigt som man är så liten. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har aldri svettet og skreket så mye under noen som helst sport før. Fy faen å kul kamp! Vi hadde fortjent å vinne å det siste målet i SD var bare PISS! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kan noen være så greie og forklare meg hvordan Norge nå skal kunne avansere i OL med kun ett poeng? Skjønner at det vi skal ut i en play-off, men der sier det brått slutt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kan noen være så greie og forklare meg hvordan Norge nå skal kunne avansere i OL med kun ett poeng? Skjønner at det vi skal ut i en play-off, men der sier det brått slutt. Spille over evne og ha en god porsjon flaks. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hehe, den er forsåvidt grei. Tenker vel mer på hvordan sluttspill og så videre nå ser ut. Skal tre av fire lag i gruppen videre? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Alle lag i gruppa går videre. De tre gruppevinnerne pluss beste gruppetoer går rett til kvartfinalen. De andre lagene skal spille om de siste kvartfinaleplassene. Siden Norge havna sist i gruppa si vil de sannsynligvis møte et veldig sterkt lag i neste kamp. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Personlig håper jeg vi får Sverige. Ingenting ville vært deiligere enn å slå tre kronor Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Var utrolig spennende å se reprisen av Sveits-kampen, selv om jeg satt på resultatet allerede. Skal bli moro videre. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ser det er noen som har peiling på hockey her, Thend, Night med flere. Lurer på hvordan bredden til Norge er, er det noen upcoming youths som snart får sjansen på landslaget? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ingen som ser Canada - USA? Har vært en forrykende kamp sålangt. Canada har hatt det meste av spillet men USA har scoret to mål på gunstige tidspunkt i kampen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Helt enig, det steamer av isen Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Dritspennende kamp. Dessverre har jeg planer om å få litt søvn. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Rå kamp. Helt sinnsyk styring på Canada målet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Faen i helvete 3-2 til USA. Hva faen skjer. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 det her var en sinnsykt bra kamp til nå.. eneste jeg stusser litt på er hvorfor brodeur er første valg når canada har luongo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå