frankmg Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 HVA FAEN VAR DET DER?!?! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hva faen skjer med dommerne her? What the fuck???!! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 HELVETE!! FAen så ufortjent Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Hvorfor kom det plutselig Super-G for kvinner på skjermen min?!??!?! DET VAR HELT GREIT Å GÅ GLIPP AV DET! FAEN SÅ UFORTJENT Endret 20. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Så jævlig ufortjent. HELT latterlig. De gjorde INGENTING i sudden death. Og Norge fortjente å score flere ganger. Og LATTERLIG av dommerne, LATTERLIG. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Æsj, jeg skulle satsa på tap etter ordinær tid + OT Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Seriøst, dommerne burde skammet seg. Og Norge styrte alt i sudden death. Også kom den der. Latterlig. Jævlig synd. Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 jævla dritt at tommy dreit seg ut :/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 FU, vi fortjente å vinne! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Jaja, Norge gjør sin beste kamp sålangt, men sveitserne vinner skuddstatistikken og vinner vel greit nok. Ett poeng til Norge, så det er ikke sikkert vi blir dårligste lag og vi kan slippe supergod motstand i neste kamp. Jeg er veldig imponert over Zuccarello og Vikingstad. Endret 20. februar 2010 av Thend Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Elendig dømming, som gir Sveitserpakket to mål. Ingen tvil om at MZA er god nok for NHL. Dangler som en gud. Thoresen kommer også tilbake. Hyller Norge. Burde ha vunnet. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jaja, Norge gjør sin beste kamp sålangt, men sveitserne vinner skuddstatistikken og vinner vel greit nok. Ett poeng til Norge, så det er ikke sikkert vi blir dårligste lag og vi kan slippe supergod motstand i neste kamp. Jeg er veldig imponert over Zuccarello og Vikingstad. vi spilte da bedre synes jeg, men dommerne er jo sveits 6e mann så blir det tøft.. så en tripping, holding og takling mot hodet fra sveits som dem ikke reagerte på i slutten der.. så veldig ufortjent synes jeg det var men jaja.. synes dommernivået i turneringen har vært latterlig, lurer på om vi ikke skal sende ned øvrebø for å få litt kvalitet over dømminga her.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Nja, vi kom oss utover i kampen. Ingen tvil om at MZA er god nok for NHL. Du tror ikke han er litt for liten? Endret 20. februar 2010 av Thend Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 tommy jackobsen, hva faen var det ? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Nja, vi kom oss utover i kampen. Ingen tvil om at MZA er god nok for NHL. Du tror ikke han er litt for liten? Egentlig, men hvis han legger på seg tre-fire kg til, så tror jeg han kan klare det når han er såpass god teknisk og hard å ta fra pucken. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Thend: han er større enn crosby, men det zucco ikke har på størrelsen, har crosby på teknik.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå