Gå til innhold

OL2010:Tråden for Ishockey

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Tråden for ishockey. Både for Norge og andre lag under OL.

2008%20IIHF%20World%20Ice%20Hockey%20Championship%20Day%200lAJN8Uj4oMl.jpg

Norges kamper:

16/2 01.00 Ishockey, menn: Canada - Norge

18/2 20.55 Ishockey, menn: Norge - USA

20/2 20.45 Ishockey, menn: Norge - Sveits

Norges lag:

Målvakter: Pål Grotnes (Stjernen), Andre Lysenstøen (Haki), Ruben Smith (Storhamar)

Backer: Alexander Bonsaksen (Modo), Jonas Holøs (Färjestad), Tommy Jakobsen (Lørenskog), Juha Kaunismäki (Stavanger Oilers), Lars Erik Lund (Vålerenga), Ole Kristian Tollefsen (Detroit Red Wings), Mats Trygg (Kölner Haie)

Løpere: Jonas Andersen (Sparta), Anders Bastiansen (Färjestad), Kristian Forsberg (Modo), Mads Hansen (Brynäs), Marius Holtet (Färjestad), Lars Erik Spets (Vålerenga), Mathis Olimb (Frölunda) Martin Røymark Frölunda), Per-Åge Skrøder (Modo), Patrick Thoresen (Ufa Salavat), Tore Vikingstad (Hannover Scorpions), Martin Laumann Ylven (Linköping), Mats Zuccarello Aasen (Modo)

E: Inn med Andersen, ut med Ask som ble skadd i oppkjøringskampen mot University of BC.

Favoritter: Russland, USA, Canada, Sverige

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Kommer att försöka se alla Norgematcher, det är kul att Norge verkar bli bättre och bättre i hockey, och det är rätt många i Sverige som skulle tycka det var roligt om det blev större hos er. Sen så spelar både Mats Zuccarello Aasen och Per Åge Skröder för mitt klubblag :)

Lenke til kommentar
Kommer att försöka se alla Norgematcher, det är kul att Norge verkar bli bättre och bättre i hockey, och det är rätt många i Sverige som skulle tycka det var roligt om det blev större hos er. Sen så spelar både Mats Zuccarello Aasen och Per Åge Skröder för mitt klubblag :)

Vi har dessverre alt for få baner i dette landet. Det jeg misunner dere er mest er nettopp hockey-kulturen, og alle NHL-stjernene dere har.

Ufattelig stolt over at landet mitt er i OL. Dette er hockeyens svar på VM i fotball. Her er de beste med, i motsetning til VM. NHL tar jo pause midt i sesongen. Tipper vi taper tosifret mot USA og Canada, men gud så stolt jeg kommer til å være uansett :)

Lenke til kommentar

Målvakter: Pål Grotnes (Stjernen), Andre Lysenstøen (Haki), Ruben Smith (Storhamar)

Backer: Alexander Bonsaksen (Modo), Jonas Holøs (Färjestad), Tommy Jakobsen (Lørenskog), Juha Kaunismäki (Stavanger Oilers), Lars Erik Lund (Vålerenga), Ole Kristian Tollefsen (Philadelphia Flyers), Mats Trygg (Kölner Haie)

Løpere: Jonas Andersen (Sparta), Anders Bastiansen (Färjestad), Kristian Forsberg (Modo), Mads Hansen (Brynäs), Marius Holtet (Färjestad), Lars Erik Spets (Vålerenga), Mathis Olimb (Frölunda) Martin Røymark Frölunda), Per-Åge Skrøder (Modo), Patrick Thoresen (Ufa Salavat), Tore Vikingstad (Hannover Scorpions), Martin Laumann Ylven (Linköping), Mats Zuccarello Aasen (Modo)

E: Inn med Andersen, ut med Ask som ble skadd i oppkjøringskampen mot University of BC.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Vi har dessverre alt for få baner i dette landet. Det jeg misunner dere er mest er nettopp hockey-kulturen, og alle NHL-stjernene dere har.

Ufattelig stolt over at landet mitt er i OL. Dette er hockeyens svar på VM i fotball. Her er de beste med, i motsetning til VM. NHL tar jo pause midt i sesongen. Tipper vi taper tosifret mot USA og Canada, men gud så stolt jeg kommer til å være uansett :)

Ja att ta poäng mot Kanada eller Usa blir nog svårt, men Schweiz lär kunna bli en bra match. Har sett ganska mycket Norgematcher förut och det har ändå funnits en tendens att kunna pressa topplagen ibland. Sen så har ju Schweiz bara två NHL-spelare, resten spelar väl i den Schweiziska ligan, som är sämre än den Svenska, och i den Svenska ligan så har Norge flera toppspelare. Plus Thoresen som går bra i KHL.

Lenke til kommentar

Ja att ta poäng mot Kanada eller Usa blir nog svårt, men Schweiz lär kunna bli en bra match. Har sett ganska mycket Norgematcher förut och det har ändå funnits en tendens att kunna pressa topplagen ibland. Sen så har ju Schweiz bara två NHL-spelare, resten spelar väl i den Schweiziska ligan, som är sämre än den Svenska, och i den Svenska ligan så har Norge flera toppspelare. Plus Thoresen som går bra i KHL.

Helt klart. Norge kan selvsagt ta poeng mot Sveits, men vi er sjanseløse mot de to andre i gruppen. Sveits har som du sier bare to spillere i NHL, men det er to meget gode spillere. Streit var Isles beste poengplukker fra blålinja i fjor, og den eneste på laget med pluss i statistikken for da ligaens dårligste lag. Hiller har etablert seg som starting goalie i Ducks og var fenomenal i fjorårets playoff. Men har vi dagen så kan det gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...