DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Tråden for ishockey. Både for Norge og andre lag under OL. Norges kamper: 16/2 01.00 Ishockey, menn: Canada - Norge 18/2 20.55 Ishockey, menn: Norge - USA 20/2 20.45 Ishockey, menn: Norge - Sveits Norges lag: Målvakter: Pål Grotnes (Stjernen), Andre Lysenstøen (Haki), Ruben Smith (Storhamar) Backer: Alexander Bonsaksen (Modo), Jonas Holøs (Färjestad), Tommy Jakobsen (Lørenskog), Juha Kaunismäki (Stavanger Oilers), Lars Erik Lund (Vålerenga), Ole Kristian Tollefsen (Detroit Red Wings), Mats Trygg (Kölner Haie) Løpere: Jonas Andersen (Sparta), Anders Bastiansen (Färjestad), Kristian Forsberg (Modo), Mads Hansen (Brynäs), Marius Holtet (Färjestad), Lars Erik Spets (Vålerenga), Mathis Olimb (Frölunda) Martin Røymark Frölunda), Per-Åge Skrøder (Modo), Patrick Thoresen (Ufa Salavat), Tore Vikingstad (Hannover Scorpions), Martin Laumann Ylven (Linköping), Mats Zuccarello Aasen (Modo) E: Inn med Andersen, ut med Ask som ble skadd i oppkjøringskampen mot University of BC. Favoritter: Russland, USA, Canada, Sverige Endret 12. februar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Russland er vel favoritter (sammen med USA, Canada og Sverige), men jeg tror faktisk tre kronor trekker det lengste strået, hvertfall håper jeg det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Oddsen for at Norge overrasker, og slår vertsnasjonen i åpningskampen? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har veldig lyst å satse Man vet jo faktisk aldri.. Og norge scorte jo 2 mål i forrige(?) kamp, slik at stillingen var 2-2. Norge tapte riktignok 7-2 (eller noe i den dur).. Men scoring er gøy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Norge tapte den første kampen mot Canada 2-1 under VM for to år siden. Kanadierne var helt satt ut av at den norske keeperen reddet alt. Neste kamp tapte de 7-2. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Som Ishockeyfanen jeg er krever jeg at du holder denne tråden bra oppdatert. Og vel, ikke bare med Norge, da Norge suger. Endret 5. januar 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Det skal jeg nok forsøke. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Russland blir harde. Nå har jeg ikke sett kampprogrammet, men hvis det er mulig så har jeg stor tro på Russland vs Canada i finalen. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har alltid vært fan av Russland, og håper da på Russland vs. Canada i finalen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Selv heier jeg (så klart) på Sverige, og håper de kan forsvare sitt gull fra Torino. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Enig i den Var kjekt at de vant i Torino, og håper de klarer det i år også. Lenke til kommentar
Jonke Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kommer att försöka se alla Norgematcher, det är kul att Norge verkar bli bättre och bättre i hockey, och det är rätt många i Sverige som skulle tycka det var roligt om det blev större hos er. Sen så spelar både Mats Zuccarello Aasen och Per Åge Skröder för mitt klubblag Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kommer att försöka se alla Norgematcher, det är kul att Norge verkar bli bättre och bättre i hockey, och det är rätt många i Sverige som skulle tycka det var roligt om det blev större hos er. Sen så spelar både Mats Zuccarello Aasen och Per Åge Skröder för mitt klubblag Vi har dessverre alt for få baner i dette landet. Det jeg misunner dere er mest er nettopp hockey-kulturen, og alle NHL-stjernene dere har. Ufattelig stolt over at landet mitt er i OL. Dette er hockeyens svar på VM i fotball. Her er de beste med, i motsetning til VM. NHL tar jo pause midt i sesongen. Tipper vi taper tosifret mot USA og Canada, men gud så stolt jeg kommer til å være uansett Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Har noen laget til Norge så jeg kan føre det opp i førstetråden? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Målvakter: Pål Grotnes (Stjernen), Andre Lysenstøen (Haki), Ruben Smith (Storhamar) Backer: Alexander Bonsaksen (Modo), Jonas Holøs (Färjestad), Tommy Jakobsen (Lørenskog), Juha Kaunismäki (Stavanger Oilers), Lars Erik Lund (Vålerenga), Ole Kristian Tollefsen (Philadelphia Flyers), Mats Trygg (Kölner Haie) Løpere: Jonas Andersen (Sparta), Anders Bastiansen (Färjestad), Kristian Forsberg (Modo), Mads Hansen (Brynäs), Marius Holtet (Färjestad), Lars Erik Spets (Vålerenga), Mathis Olimb (Frölunda) Martin Røymark Frölunda), Per-Åge Skrøder (Modo), Patrick Thoresen (Ufa Salavat), Tore Vikingstad (Hannover Scorpions), Martin Laumann Ylven (Linköping), Mats Zuccarello Aasen (Modo) E: Inn med Andersen, ut med Ask som ble skadd i oppkjøringskampen mot University of BC. Endret 12. februar 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
Brad Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tollefsen spiller ikke for Flyers lenger, men for Detroit Red Wings Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tollefsen spiller ikke for Flyers lenger, men for Detroit Red Wings Hentet den fra før traden var kjent. Men hvis vi skal flisespikke her så spiller Tollefsen faktisk for farmerlaget til Wings i AHL. Grand Rapids Lenke til kommentar
Jonke Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kommer att försöka se alla Norgematcher, det är kul att Norge verkar bli bättre och bättre i hockey, och det är rätt många i Sverige som skulle tycka det var roligt om det blev större hos er. Sen så spelar både Mats Zuccarello Aasen och Per Åge Skröder för mitt klubblag Vi har dessverre alt for få baner i dette landet. Det jeg misunner dere er mest er nettopp hockey-kulturen, og alle NHL-stjernene dere har. Ufattelig stolt over at landet mitt er i OL. Dette er hockeyens svar på VM i fotball. Her er de beste med, i motsetning til VM. NHL tar jo pause midt i sesongen. Tipper vi taper tosifret mot USA og Canada, men gud så stolt jeg kommer til å være uansett Ja att ta poäng mot Kanada eller Usa blir nog svårt, men Schweiz lär kunna bli en bra match. Har sett ganska mycket Norgematcher förut och det har ändå funnits en tendens att kunna pressa topplagen ibland. Sen så har ju Schweiz bara två NHL-spelare, resten spelar väl i den Schweiziska ligan, som är sämre än den Svenska, och i den Svenska ligan så har Norge flera toppspelare. Plus Thoresen som går bra i KHL. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kommer att försöka se alla Norgematcher, det är kul att Norge verkar bli bättre och bättre i hockey, och det är rätt många i Sverige som skulle tycka det var roligt om det blev större hos er. Sen så spelar både Mats Zuccarello Aasen och Per Åge Skröder för mitt klubblag Vi har dessverre alt for få baner i dette landet. Det jeg misunner dere er mest er nettopp hockey-kulturen, og alle NHL-stjernene dere har. Ufattelig stolt over at landet mitt er i OL. Dette er hockeyens svar på VM i fotball. Her er de beste med, i motsetning til VM. NHL tar jo pause midt i sesongen. Tipper vi taper tosifret mot USA og Canada, men gud så stolt jeg kommer til å være uansett Ja att ta poäng mot Kanada eller Usa blir nog svårt, men Schweiz lär kunna bli en bra match. Har sett ganska mycket Norgematcher förut och det har ändå funnits en tendens att kunna pressa topplagen ibland. Sen så har ju Schweiz bara två NHL-spelare, resten spelar väl i den Schweiziska ligan, som är sämre än den Svenska, och i den Svenska ligan så har Norge flera toppspelare. Plus Thoresen som går bra i KHL. Helt klart. Norge kan selvsagt ta poeng mot Sveits, men vi er sjanseløse mot de to andre i gruppen. Sveits har som du sier bare to spillere i NHL, men det er to meget gode spillere. Streit var Isles beste poengplukker fra blålinja i fjor, og den eneste på laget med pluss i statistikken for da ligaens dårligste lag. Hiller har etablert seg som starting goalie i Ducks og var fenomenal i fjorårets playoff. Men har vi dagen så kan det gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå