Anonym234 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Skjebnen Lykke til, peeps Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Håper det blir ein spanande finale som går ut heile kampen. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Æsj, jeg har lyst til å legge meg. Aargh, dumme, dumme curling. Nå kommer jeg til å sitte oppe hele natta, også kommer det til å bli så spennende at jeg får vondt i magen. Jaja, plusspoeng til NRK for Mike Oldfield soundtrack under veien til finalen innslaget. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Æsj, jeg har lyst til å legge meg. Aargh, dumme, dumme curling. Nå kommer jeg til å sitte oppe hele natta, også kommer det til å bli så spennende at jeg får vondt i magen. Jaja, plusspoeng til NRK for Mike Oldfield soundtrack under veien til finalen innslaget. Yes! Music of the Spheres er herlig! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Håper kongen møter opp med buksene i dag Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Er det samanheng mellom brukarnavnet vad og Haavard Vad Petersson? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tenkte jeg skulle skrive litt med andre curling-interesserte nå under finalen. Satser på norge! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Deilig å se "Veien til finalen" Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dette blir bare så UTROLIG spennende Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Håper kongen møter opp med buksene i dag Det skjer ikke. Det ville vært å gi reklame for dem. Kongen holder seg nøytral i forhold til slike ting og kan dermed ikke bruke dem i offentlige sammenhenger. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg holder på å pisse på meg før det har begynt Håper kongen møter opp med buksene i dag Det skjer ikke. Det ville vært å gi reklame for dem. Kongen holder seg nøytral i forhold til slike ting og kan dermed ikke bruke dem i offentlige sammenhenger. Du glemte "desverre". Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg holder på å pisse på meg før det har begynt Jeg tok på meg en av bleiene til dattera mi Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 første sten er satt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Du glemte "desverre". Jeg trodde det ordet var underforstått jeg. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg holder på å pisse på meg før det har begynt Jeg tok på meg en av bleiene til dattera mi Bleie-fetish? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 oi...ikke pang start Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har mistet internett (sitter på nett via mobilen), så må følge med på finalen på vg live :/ Også akkurat i dag da Du får ta frem radioen Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg holder på å pisse på meg før det har begynt Jeg tok på meg en av bleiene til dattera mi Bleie-fetish? Nei, men jeg kjenner meg selv og kroppen min. I tillegg er jeg veldig praktisk anlagt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå