Anonym234 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg begynner å bli trøtt allerede Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Takk. CAN'T WAIT! Haha, så faktisk ikke innlegget ditt. Greit du fikk svar da. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har mistet internett (sitter på nett via mobilen), så må følge med på finalen på vg live :/ Også akkurat i dag da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har mistet internett (sitter på nett via mobilen), så må følge med på finalen på vg live :/ Også akkurat i dag da Bare følg med her. Vi er bedre og raskere enn VG-live. Lenke til kommentar
vad Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Skitt. Nå er det ikke lenge igjen! Regner med lagene entrer isen for oppvarming omtrent nå... Blir utrolig viktig å holde seg inne i kampen etter første halvdel. Canada kommer til å kjøre på hardt for å få seg forsprang, og klarer de det er det utrolig tøffe å ta igjen. Tviler på vi klarer å kjempe oss tilbake fra 5-1 en gang til. Men skulle gutta klare å holde det til uavgjort eller en ned med hammer til pause, så tror jeg nervene tar canaderne. Og da blir det gull! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ingen feil i dag, ingen store feil i det minste. Det har me ikkje råd til. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Er ingen stor Curling fan, men tenkte å få med meg denne matchen, er jo tross alt finale! Hvor lenge pleier en kamp å vare, sånn cirka? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Da er det klart for finale om knappe 40min! Varmer opp med musikk og dans! Da blir det potetgull og vann(den sunne veien) under finalen. LYKKE TIL NORGE Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har mistet internett (sitter på nett via mobilen), så må følge med på finalen på vg live :/ Også akkurat i dag da Bare følg med her. Vi er bedre og raskere enn VG-live. Kanskje raskere, men ikke nødvendigvis like detaljerte. Her er det vel som oftest "NEEEEEIIIIII!!!! ", "JAAAAA!!! ", "FAAAEEEEEEN!" og "JIPPI, SÅ SINNSYKT BRA GJORT!", mens detaljene om hva som faktisk skjedde gjerne kommer litt senere Er ikke lenge til nå... Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 På tide å fikse seg litt munngodt til finalen nå ja Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Er ikke lenge igjen nå.. Dette blir noen nervepirrende timer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 NERVØØØØØS! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg tipper 6-5 til canada og spenning til siste sten. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dette blir noen jævlige timer, tipper canadisk seier i siste liten. Men men, det samme trodde jeg i '02.. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 7-6 til Norge! Jeg har satt penger på det... Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva er sannsynligheten for at nettet er nede i halvannet døgn, for så å komme tilbake 10 minutter før finalen? Da blir det finale på meg allikevel! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 På tide å fikse seg litt munngodt til finalen nå ja Hva da? Selv har jeg smågodt for flere uker.. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Her blir det Cognac og Curling! Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva er sannsynligheten for at nettet er nede i halvannet døgn, for så å komme tilbake 10 minutter før finalen? Da blir det finale på meg allikevel! Flaks, sa Severin Suveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå