vad Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hmm, det ser feil ut i mine ører. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Hvis de trakk seg før blir det 7-4. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Bare ta 8-5, så er vi alle fornøyde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Du blir i alle fall det. :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ta 7-5 du, de hadde jo fått poenget (Var det det jeg tippa? ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Selv trodde jeg kampen ble ferdig når man takket for kampen. Men skriv 7-5 da vel. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvor er det du skal skrive det..? Den offisielle TV-sendinga skiltet med 7-5, men jeg synes det er litt rart, da kampen avsluttet midt i siste omgang, på stillingen 7-4 etter 9ene omgang. De kan da ikke bare "regne med at de hadde fått ett poeng" i et OL-mesterskap? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvor er det du skal skrive det..? Den offisielle TV-sendinga skiltet med 7-5, men jeg synes det er litt rart, da kampen avsluttet midt i siste omgang, på stillingen 7-4 etter 9ene omgang. De kan da ikke bare "regne med at de hadde fått ett poeng" i et OL-mesterskap? Tippekonkurranse i denne tråden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Hvor er det du skal skrive det..? Den offisielle TV-sendinga skiltet med 7-5, men jeg synes det er litt rart, da kampen avsluttet midt i siste omgang, på stillingen 7-4 etter 9ene omgang. De kan da ikke bare "regne med at de hadde fått ett poeng" i et OL-mesterskap? Nå trengte de ikke regne med noe som helst ettersom det alt lå ett poeng der da norge hadde slått sin siste sten i omgangen. eneste var at Sveits kunne lagt inn en sten til på sin siste sten og fått to poeng. Endret 26. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Satte akkurat 3500 kroner på at Norge vinner, med 3.55 i odds. Satser på å innkassere 12425 kroner i løpet av helga! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Lykke til. Tror dessverre du kommer til å tape. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg blir imponert om du vinner på den der... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det bør være 3500 du bør forvente å tape ja, Canada er jeg redd tar dette ganske greit. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Hvor er det du skal skrive det..? Den offisielle TV-sendinga skiltet med 7-5, men jeg synes det er litt rart, da kampen avsluttet midt i siste omgang, på stillingen 7-4 etter 9ene omgang. De kan da ikke bare "regne med at de hadde fått ett poeng" i et OL-mesterskap? Nå trengte de ikke regne med noe som helst ettersom det alt lå ett poeng der da norge hadde slått sin siste sten i omgangen. eneste var at Sveits kunne lagt inn en sten til på sin siste sten og fått to poeng. Aha, husket litt feil, jeg da. Men jeg synes likevel det er litt merkelig å avslutte uten at omgangen er ferdigspilt, og regne med resultatene i den halvspilte omgangen. EDIT: Ikke vær så negativ da, gutta. Dette tar vi.. lett. Endret 26. februar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 We have a problem. Etter mine prinsipper telles ikke tiende omgang i Norge-Sveits, da Sveits takker for kampen før omgangen er ferdigspilt. Altså 7-4. Allikevel finnes det sider som oppgir 7-5. Heldigvis er det jo jeg som bestemmer reglene i konkurransen. Men kan jo uansett spørre hva folket synes? http://www.vancouver2010.com/olympic-curling/schedule-and-results/mens-semifinal_cum400202sM.html Vi går selvfølgelig for de offesielle resultatene. Noe annet hadde vært dust Jeg skjønner at du leder konkurransen, men om jeg hadde ledet kunne ikke jeg sagt at det ble 9-2 selvom alle andre sa 8-4 for eksempel. Satte akkurat 3500 kroner på at Norge vinner, med 3.55 i odds. Satser på å innkassere 12425 kroner i løpet av helga! Vi får håpe på det Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det bør være 3500 du bør forvente å tape ja, Canada er jeg redd tar dette ganske greit. Ja, man satser ikke penger man ikke har råd til å tape. Men jeg tror dette går veien. Jeg forutser at Canada driter seg ut i runde 7, og at de ikke klarer å hente seg inn igjen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Kan du dele hvis du vinner? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Kan du dele hvis du vinner? Ja, spander en curlingbukse på alle her inne. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ja, man satser ikke penger man ikke har råd til å tape. Nei det regner jeg ikke med heller. Skrev kanskje litt dumt, men det jeg prøvde å si var vel at jeg tror det blir en vrien nøtt å vinne finalen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Yes, bukser *Vente på Kina-Sveits skal begynne sende på web-tv* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå