Gå til innhold

OL2010:Tråden for Curling


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Haha, noen med slike jakker som lignet buksene.

 

Har prøvd å få tak i dem, men finner dem ikke noe sted :realmad:

 

http://estore.websit...ail.bok?no=1364

 

De har alle andre typer, men jeg er 99% sikker på at jeg så en med blått på og en plass ...

 

Jeg kom på det. I facebookgruppa er det folk som har på bildene

 

Jeg vet at det er noen som har det der, men hvor har de fått dem fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hinsides utrolig deilig!

 

Fancy Pants gjør det igjen! Lagscore på 90%, spiller gutta like bra har de en fair sjanse mot Martin, og kanskje mer enn det også :innocent:

 

Er så sinnsykt imponerende å spille så skamsolid i en OL-semifinale. Amatørene blottet for OLrutine kjører over de defensive hotshotterne fra Sveits med OLmedaljer i premieskapet.

 

Mot Canada har Buksene alt å vinne, mens Canada har alt å tape. Uansett hva som skjer i finalen er det all grunn til å være überstolt av innsatsen.

 

Forøvrig er temperaturen i arenaen høyere 6-8 grader, som det gjerne er i en hall. Tipper 15 celsius på tribunen.

 

Steiner kostes for å varme opp isen, slipe ned pebbelen (isdråpene som dekker banen) og for å fjerne eventuell smuss. Da steinen er varmere enn isen, gjør alt dette at friksjonen minskes, og steinens bane rettes ut og blir lenger. For gode herrelag på god is, 3-5meter ekstra på en dragning med full kost.

 

Det er ikke mange hallene i Norge. To i Oslo, en i Halden, og en på Oppdal som vel er de eneste skikkelige hallene. Finnes curlingbaner i Bergen, Lillehammer og Trondheim (+noen flere?). Mange steder i landet er det haller på gang, heldigvis. Utendørs curlingbane er håpløst, kan sammenlignes med et biljardbord på seilbåt...

 

Alle på laget trener på Snarøya, også Thomas Løvold selv om han spiller for Lillehammer. Han bor og studerer tross alt i Oslo. Håvard og Christoffer startet sine karrierer i Bygdøy Curling Club, forøvrig.

 

Kommer til å drømme søte drømmer om Kevin Martin som blir en halv meter for tung på dragningen for OLgull... Først nå det går opp for meg at gutta faktisk kan ta gull!

Endret av vad
Lenke til kommentar

We have a problem. Etter mine prinsipper telles ikke tiende omgang i Norge-Sveits, da Sveits takker for kampen før omgangen er ferdigspilt. Altså 7-4. Allikevel finnes det sider som oppgir 7-5. Heldigvis er det jo jeg som bestemmer reglene i konkurransen. Men kan jo uansett spørre hva folket synes?

 

Man skal være bra stein for å bli curling-hooligan.

Endret av vad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...