DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Herregud for en dårlig vits. 2 poeng! Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 What, henger jeg 2 min bak alle andre? Ser NRK, nettv. Du gjør det ja Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Faen ta NRK, jeg får jo vite ting på forumet lenge før jeg ser det Streamen ligger et minutt eller noe slikt etter TV. Er ikke verre enn å gjøre som meg; ikke gå på forumet før etter siste stein er satt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Vil tro du ligger en 40sek bak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Naaaize. Der ville ikke nett-tv mer nei.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Huff, da er det bedre å kun se på vg i morgen tidlig God natt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Skjer med at folk forlater midt under kampen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Må ikke forlate nå! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Huff, da er det bedre å kun se på vg i morgen tidlig God natt. Nei! Ikke stikk. Noen som vil legge inn denne på trackeren: "Mulighet for 40 sek forsinkelse på forumet" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Noen som vil legge inn denne på trackeren: "Mulighet for 40 sek forsinkelse på forumet" Dessverre ingen mulighet for det, men forumet kan stoppe opp i 4-5 timer hvis du vil det. Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hva skjer om noen sparker borti en stein eller en stein krasjer i vantet for så å bli reflektert ut i boet og fucke opp spillet? Da blir den steinen død, og de som blir truffet settes tilbake Og hvor nøye er man med å sette den på millimeteren der den var? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Nøye nok. Om et av lagene er uenig tilkalles det dommer som har datasystemer som skal klare det på millimeteren. Endret 25. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hva er temp. i en curlinghall? 6-8 grader Satan, og så flyr de rundt i t-skjorter! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hva er temp. i en curlinghall? 6-8 grader Satan, og så flyr de rundt i t-skjorter! Det er i hvert fall det som er gj.snittstmeperatur i Snarøya Curlinghall (rett her borte). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hva skjer om noen sparker borti en stein eller en stein krasjer i vantet for så å bli reflektert ut i boet og fucke opp spillet? Da blir den steinen død, og de som blir truffet settes tilbake Og hvor nøye er man med å sette den på millimeteren der den var? Ikke så. De går ikke rundt og måler helt nøyaktig, men kan nok få litt hjelp fra TV bilder. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Vet det er sagt her mange ganger, men hva i HELVETTE gjør hu dama i kommentatorboksen? Kunne ikke hu ha sittet hjemme å sett på som alle oss andre? Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er det i Snarøya Curlinghall at landslaget trener? Hvor mange haller og klubber er det i Norge? Vet det er sagt her mange ganger, men hva i HELVETTE gjør hu dama i kommentatorboksen? Kunne ikke hu ha sittet hjemme å sett på som alle oss andre? Statsmonopoler, vet du. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Er det i Snarøya Curlinghall at landslaget trener? Ja. Alle fire som spiller, trener på Snarøya. Reserven er visst fra Lillehammer. Endret 25. februar 2010 av Latias Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er det i Snarøya Curlinghall at landslaget trener? Hvor mange haller og klubber er det i Norge? Landslaget trener her på Snarøya ja. Rundt 20 klubber og like mange haller vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå