Sameboe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ahh... curlingen er alltid kos å være med på! Har fått lysst til å starte selv faktisk! Noen som er med på forumtreff hvor vi curler? hadde vært fett! Jeg er lett med på forumtreff med curling. Snarøya Curlinghall ligger kun et steinkast unna og nevøen til Dordi Nordby (som driver den) er en god venn av meg. I tillegg er det ikke så langt fra Oslo. Ellers har man foreksempel Bygdøy Curlinghall Da kunne vel du lett skaffet oss et godt opplegg da? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Ahh... curlingen er alltid kos å være med på! Har fått lysst til å starte selv faktisk! Noen som er med på forumtreff hvor vi curler? hadde vært fett! Jeg er lett med på forumtreff med curling. Snarøya Curlinghall ligger kun et steinkast unna og nevøen til Dordi Nordby (som driver den) er en god venn av meg. I tillegg er det ikke så langt fra Oslo. Ellers har man foreksempel Bygdøy Curlinghall Da kunne vel du lett skaffet oss et godt opplegg da? Burde ikke være noe problem det nei. Kanskje Dordi Nordby og noen av de andre curlingtrenerne der kan lære oss litt først og så kliner vi til med en kamp eller to til slutt --- Nei og nei. Nå står det på Eurosport at de skal vise Ishockey kl 23.30! Endret 24. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nei og nei. Nå står det på Eurosport at de skal vise Ishockey kl 23.30! HVAH!! Lenke til kommentar
vad Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Og så ble det 2-2. To enkle toere etter åpent spill, egentlig. La oss håpe på mer offensivt spill. Og på at eurosport faktisk skal sende... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg er med på curlingtreff på Snarøya. Skal kanskje i påsken og. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Ja, nå er skøyter ferdig, så da ser me.. Endret 24. februar 2010 av Stine Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kommer opp at det skal komme alpint her! Hva fanden! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Curlingtreff i Oslo, folkens? Lenke til kommentar
vad Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Æsj. Ser ut som det blir storslalom på eurosport. Hadde sett fram til Pejas ekspertkommentarer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Ikke Oslo, Snarøya. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kommer opp at det skal komme alpint her! Hva fanden! Faen, måtte du minne meg på det? Stakkars Lindsey Vonn som falt. Og Julia Mancuso kom seg så vidt til finalen. Mona Løseth kjørte vel ut, så ble jo en katastrofe. Orker ikke andre omgang. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Curlingtreff i Oslo, folkens? Ikke Oslo, Snarøya. Det er jo rett utafor Oslo da. Lenke til kommentar
vad Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hva skjer med Murdoch!? Åpen miss! Og så er det såvidt han ikke gjør det igjen! 2 gratis til Sverige. 4-2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er i Akershus, og det er ikke Oslo. Oslo, ellers er jeg ikke med! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Alpint er en veldig stor sport og vi i Eurosport prioriterer selvfølgelig da dette rennet. Lenke til kommentar
vad Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nå blir det curling på euroen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Det er i Akershus, og det er ikke Oslo. Oslo, ellers er jeg ikke med! Nei, jeg skjønner deg, vi dropper å dra på Norges beste curlinghall. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er i Akershus, og det er ikke Oslo. Oslo, ellers er jeg ikke med! Eh. Fra Oslo S til Snarøya tar det maks 20 minutter med buss og 10 minutter med bil Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er i Akershus, og det er ikke Oslo. Oslo, ellers er jeg ikke med! Synd for deg da! Da koser vi andre oss uten deg! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nå blir det curling på euroen! Bare i et knapt kvarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå