MartinF Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Lett... Nå er det bare å se frem mot semi. Vi skal ta medalje her! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Dette ser virkelig lovende ut! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Dårlig uttelling. OT: Hva faen har de rota til nå da? Når jeg trykker på den oransje greia foran tråden kommer jeg til førstepost. Kjempefuckingsgreier. Hvorfor ikke bare trykke på dato/klokkeslettet i stedenfor den lille oransje da? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Tipper det blir Canada og Norge som skal kjempe om GULLET...bare synd at Canada er vel hakke bedre, men vi skal jo ta hevn så vi har jo fordelen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jo.. Jeg gjorde det også Arch, men samme greiene skjedde. Det er varierende, av og til kommer jeg til førstepost, av og til sistepost. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Tenk dere finale mellom Norge og Canada. Hadde vært helt villt om Ulsrud og co hadde slått Martin og hjemmepublikumet. Woho! Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Norge - Frankrike 9-4 Damn!!!! Bommet med to poeng her også Norge 9 - 4 Frankrike Hva var det de nevnte omo hvis sveits vant (eller var det tapte) ? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jo.. Jeg gjorde det også Arch, men samme greiene skjedde. Det er varierende, av og til kommer jeg til førstepost, av og til sistepost. Jeg har brukt å trykke der fra oppgraderingen kom og har enda til gode å ikke komme til siste post. Merkelig at du skal oppleve så stor variasjon. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kommer du alltid til den posten der du sist glapp tråden? Her skjer alt mulig, enten førstepost, siste post eller den litt mer sjeldne at jeg kommer til den siste posten hvor jeg glapp.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kommer du alltid til den posten der du sist glapp tråden? Her skjer alt mulig, enten førstepost, siste post eller den litt mer sjeldne at jeg kommer til den siste posten hvor jeg glapp.. Aldri brukt noe annet enn å trykke borte på høyresiden, både før og etter oppgraderingen. Kommer da alltid til siste post i tråden, så har aldri vært vant med å komme til siste der jeg leste sist. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du kommer til første post du ikke har lest. Men så bugger forumet litt innimellom og merker alle tråder som helt uleste, og dermed kommer man til førstepost. Men det er riktig som det er nå, at man skal komme til siste uleste post, og ikke siste side. Vil man til siste side trykker man på klokkeslettet til høyre. Og heia Norge Dæven franskmenna bomma fælt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Trist at det er slutt snart Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 kommer alltid til den siste posten jeg har lest.... btw hvordan funker hurtigsvarboksen? bruker *svar* nå.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 kommer alltid til den siste posten jeg har lest.... btw hvordan funker hurtigsvarboksen? bruker *svar* nå.... Bare trykk i den boksen der det står "Hurtigsvar", så vil de komme opp en ordentlig boks der du kan skrive noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 23.00 i kveld! Rett etter United-kampen, gleder meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 United blir lett nedprioritert undder OL for min del. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvordan kan du si noe sånt? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kjipt at det er United-kamp i kveld. Tettstappet program i OL i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Hvordan kan du si noe sånt? Fordi det er OL hvert 4. år, United kan spille mot West Ham 7-8 ganger på den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå