Zeph Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det var jo ikkje ein peel. Kva hensikten var veit eg ikkje, men så vidt eg oppfatta det hadde dei eit håp om å slå ut alle steinene til Sverige. Dei tok med andre ord sjansen på at det som skjedde kunne skje. Sjølvsagt hadde dei uflaks her og der, men det virka som dei tok nokre sjanser som kunne vore unngått. Det viktigaste var å få vekk guarden, steiene til venstre i boet betydde ikkje stort så lenge det var åpe inn og me kunne ta ein relativt grei dragning inn på siste stein. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Blir spennende å se om jeg kan poste i dag. Har ikke funket de siste dagene. Sløvt å tape i går. Lenke til kommentar
vad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Resultater: Canada-Norge 7-6 USA-Norge 5-6 Norge- Tyskland7-4 Norge-Sveits 7-4 Norge-Kina 7-5 Norge-Danmark 6-3 Norge-Sverige 7-8 Kun Stine som kapret poeng denne gangen, da hun av en eller annen grunn tippet tap.. P. - +/- -Nick 12 - - vad 9 - - JanFr 8 - - Nokia963 8 -+1 - Stine 7 - - Latias 5 - - DJ_Dark 4 – – L4r5 3 - – aunmar 2 - -silenz- 2 - - - Asmodeanx 2 - - Slipten 2 - - Zeph 1 - - Lockdog 1 - - FluffyBeast -1 – Smågal Som sagt: Norge - Frankrike {18:00} (ditt tips) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Ta et hint Stine, tipp på seier! 9-5 fordel Norge Lenke til kommentar
vad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det var jo ikkje ein peel. Kva hensikten var veit eg ikkje, men så vidt eg oppfatta det hadde dei eit håp om å slå ut alle steinene til Sverige. Dei tok med andre ord sjansen på at det som skjedde kunne skje. Sjølvsagt hadde dei uflaks her og der, men det virka som dei tok nokre sjanser som kunne vore unngått. Det viktigaste var å få vekk guarden, steiene til venstre i boet betydde ikkje stort så lenge det var åpe inn og me kunne ta ein relativt grei dragning inn på siste stein. Slik jeg forstod oppgaven var det en ren clearing, men mulig de håpte å dra med seg de svenske på siden. Vi er nok stort sett enige her. Litt sløvt, men mest forferdelig utur (jeg bruker ikke 'flaks' om curling, da alt som skjer skjer for en grunn, men kan noen ganger være nærmest umulig å forutsi). Den svenske kunne havnet 15 andre steder i boet som ikke hadde snudd omgangen på samme måte . Et skikkelig forsmedelig tap, spesielt siden det var på tide nå å vise svenskene hvor skapet skal stå... Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Norge vinner 8 - 6 Lenke til kommentar
vad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Er vi videre med tap? Vi er i semi med seier. Taper vi, er vi i semi om vi slår Skottland i siste grunnspillskamp. Taper vi begge, så kan det bli playoff om semi, men da må andre resultater gå vår vei. Det gunstigste er å vinne begge, bli nummer to og få sistestein i semien mot de som tar tredje etter grunnspill Edit: vi er faktisk garantert playoffspill om semi, selv med to tap. Men dét er ingenting å trakte etter! Veldig viktig å unngå Canada i semien, men hadde vært fantastisk å møte dem i finalen! Norges vei mot semi Endret 22. februar 2010 av vad Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Vi vinner de siste! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Norge - Frankrike 9-4 Lenke til kommentar
vad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Norge - Frankrike 9-4 Tipper du på seier :!: Lenke til kommentar
vad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Godt jeg ikke tror på jinx for nå bare må det bli seier! Lenke til kommentar
Tobli Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det var en ting jeg lurte på. I begynnelsen av Norge-Sverige så sa den mannlige kommentatoren noe om å ikke ville diskutere noe som hendte i den kvinnelige Tysk-Dansk kampen. Vet noen hva det var? Jeg så halve på tv, og resten uten kommentar på nett, og jeg la ikke merke til noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det var en ting jeg lurte på. I begynnelsen av Norge-Sverige så sa den mannlige kommentatoren noe om å ikke ville diskutere noe som hendte i den kvinnelige Tysk-Dansk kampen. Vet noen hva det var? Jeg så halve på tv, og resten uten kommentar på nett, og jeg la ikke merke til noe. Tror han mente at det var en kjedelig kamp der ingen spilte offensivt. De danske curlingjentene er ikke laget til å spille curling. De får holde seg til nakenbilder. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Norge - Frankrike 6-7 Dessverre tror jeg på tap. Lenke til kommentar
vad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Norge - Frankrike 6-7 Dessverre tror jeg på tap. Deg om det Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Norge-Frankrike=8-4 danmark-tyskland viste vel ikke noe godt curlingspill av noen av spillerne. Det var vel det han kommentatoren tenkte på. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Norge 9 - 4 Frankrike Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Da starter det straks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå