Gå til innhold

OL2010:Tråden for Curling

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke at NRK må bryte opp alle sendinger, og skifte mellom nrk1 og nrk2. Og i Curlingkampen mot Kina viste de heller reprise av super-g i stedet for å vise hele kampen. NRK har 3 kanaler å benytte seg av, og jeg skjønner at ikke alle vil se sport så det er greit at de ikke blander nrk3 inn i ol-sendingene. Men TV2 har klart å lagd 5 sportskanaler. Merkelig at NRK ikke klarer det samme? Jeg digger å se Curlingen til Norge, så det er jævlig irriterende når NRK bare sender bruddstykker av kampene. Ja, jeg vet at det går an å streame det via nrkol.no. Men det funker ikke for meg siden jeg ikke sitter i Norge.

Lenke til kommentar

Men...hvorfor har vi ikke norskt kvinnelag i curling dette OL?

Har vi ikke hatt noe kvinnelag siden Dorthe eller hva hun het ga seg? Trist å ikke ha med noe kvinnelag i curling :cry:

Hvilket land heier vi på da?

som du sier selv, så ga Dorthe seg,og dermed måtte de bygge opp ett nytt kvinnelag. De har ikke gjort det godt nok i vm til å delta i ol 2010.

I 2014 er planen å ha med begge lagene.

Lenke til kommentar

Men...hvorfor har vi ikke norskt kvinnelag i curling dette OL?

Har vi ikke hatt noe kvinnelag siden Dorthe eller hva hun het ga seg? Trist å ikke ha med noe kvinnelag i curling :cry:

Hvilket land heier vi på da?

som du sier selv, så ga Dorthe seg,og dermed måtte de bygge opp ett nytt kvinnelag. De har ikke gjort det godt nok i vm til å delta i ol 2010.

I 2014 er planen å ha med begge lagene.

Så da har vi et kvinnelag som er i gang i hvertfall, det er bra :D Var nesten litt redd for at det ikke hadde etablert seg nytt lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...