Smågal Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kan garentere en ny skuffelse, råder alle til å prioritere å sove. Vet ihvertfall at jeg legger meg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Smågal, kanskje vi møtes i neverland? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kan garentere en ny skuffelse, råder alle til å prioritere å sove. Vet ihvertfall at jeg legger meg. Pessimist? :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Smågal, kanskje vi møtes i neverland? Håper det --- Pessimist..? Pfft, realist! Lenke til kommentar
vad Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Kan garentere en ny skuffelse, råder alle til å prioritere å sove. Vet ihvertfall at jeg legger meg. Haha! Da garanterer jeg en ny sterk prestasjon av Norge! For comebacket mot Canada var en sterk prestasjon. Desverre klarte Martin den dragningen han misset mot Trulsen i 2002, men det er ikke det norske lagets skyld. Edit: med samme spill som mot Canada, skal ikke USA ha mye til sjanse. Endret 16. februar 2010 av vad Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kan garentere en ny skuffelse, råder alle til å prioritere å sove. Vet ihvertfall at jeg legger meg. Haha! Da garanterer jeg en ny sterk prestasjon av Norge! For comebacket mot Canada var en sterk prestasjon. Desverre klarte Martin den dragningen han misset mot Trulsen i 2002, men det er ikke det norske lagets skyld. Edit: med samme spill som mot Canada, skal ikke USA ha mye til sjanse. Helt enig. Veldig oppløftende av Norge, og at en kamp som inneholdt såpass mye slurv og halvtreff fra Norge's side likevel endte opp med å bli så jevn lover godt for senere kamper. Og det at Martin klarte dragningen nå, betyr vel at han kommer til å faile når vi møter dem i finalen igjen Får dessverre ikke sett USA- Norge Skal på seminar klokken ti i morgen. Det hadde ikke vært et problem normalt (kunne alltids ha døgna og lagt meg etter seminaret), men etter seminaret får jeg besøk utenbys fra, så jeg må være oppegående resten av dagen og... Lenke til kommentar
vad Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jaja. Jeg skal nå ihvertfall se! Får håpe vi blir noen her på forumet til å holde hverandre våkne Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg fant jeg fant!! (Dvs kompis fant) http://readygolf.com/Loudmouth-Golf-MENS-Pants-Dixie/7841/ Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har nettopp funnet mesterskapets DIGGESTE person. Hun er selvfølgelig svensk og spiller for det svenske curlinglandslaget. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kan garentere en ny skuffelse, råder alle til å prioritere å sove. Vet ihvertfall at jeg legger meg. Sjokk at dette kom fra deg Nicket er ikke tatt utifra løse luften folkens Lenke til kommentar
vad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har nettopp funnet mesterskapets DIGGESTE person. Hun er selvfølgelig svensk og spiller for det svenske curlinglandslaget. Tja, Eva Lund? Lenke til kommentar
vad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Norge-Canada 6-7 P. - Nick 4 - vad 1 - Stine 1 - Asmodeanx 1 - Latias 0 - JanFr 0 - Nokia963 0 - DJ_Dark Fortsatt ikke for sent å tippe resultat for Norge-USA! Lenke til kommentar
vad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Da er det bare å benke seg for kamp! Satt litt penger på Norge i denne, for å sikre meg å holde søvnen unna . Det er også bankers at Canada slår Tyskland. Kina-Frankrike starter sin turnering nå - jeg holder Kina som knapp favoritt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Blir vist litt curling på meg også i kveld. Lenke til kommentar
vad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Jammen tapte vi tee-dragning for sistestein igjen. Heeelt annen kvalitet på dette amerikanse laget i forhold til Canada, som man kan se allerede. --- USA går ut defensivt her. Hadde vi hatt sistestein kunne jeg love mer steiner i spill. Endret 17. februar 2010 av vad Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det store spørsmålet er hvilke bukser vi liker best? Den observante titter vil oppdage at vi har nå byttet bukser siden først kamp. Jeg likte første par best, de er nok også spesielt gode bukser, det var nok derfor vi brukte dem mot Canada Lenke til kommentar
vad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Svaret er jo at alle lag skal ha ett sett med lyse, og ett med mørke. Sammen med rød trøyer, funker buksene vi brukte mot Canada best. Men med de grå skjortene er disse gråe buksene et sikkert valg Håvards første miss i turnering Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Ah! Grå trøye var uansett litt kjedelig, litt sofa aktig. Ja, var ikke helt prime stuff det fra Håvard. Edit: ny bummer gitt. Endret 17. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå