Gå til innhold

OL2010:Tråden for Curling

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er veldig imponert over den opphentinga gutta gjør. Rusker det til i starten, desverre. Torger (norges treer og viseskip) brukte litt tid på å komme igang, og gjorde det vanskelig for Ulsrud. Bitteliten kostefeil og 3 i sekken.

Men etter 1-5 så skrur alle gutta på storspillet! Fra 1-5 og til å tvinge Martin til å dra full firefot i ekstra, er en enorm prestasjon, uansett hvordan man ser på det. Det er det ikke mange lagene i verden som har klart før. Gutta får masse selvtillitt av dette, og kommer til å gå ut høyt og kjøre over USA i natt!

Noen som husker hvem som tippet dét resultatet? :p

Endret av vad
Lenke til kommentar
Noen som husker hvem som tippet dét resultatet? :p

Jeg skulle gjøre det, men du hadde allerede gjort det! :mad:

Hehe, jeg beklager det. Men jeg må jo ivareta min integritet på området ;)

USA tapte sin kamp mot Tyskland. Tyskland har vært rett ut dårlige de siste sesongene, og skal ikke være noen målestokk. USAs Shuster vil nok være heltent på å slå Norge nå, men sånn Norge spilte idag er det bare Canada, Skottland og kanskje Sverige som er i stand til å slå oss. Men favorittseire har det ikke vært mange om i dette OL, så jeg er allikevel litt nervøs.

Forøvrig slo faktisk Sverige Skottland idag. Fikk jo ikke sett noe fra kampen, men hvis Edin kommer på gli er han en lei nøtt. Men Murdoch kommer til å begynne å plukke opp seire, og være der når sluttspillsplassene skal avgjøres. Det skal Norge også være, ihvertfall med det spillet vi viste idag mot Canada!

Ikke for sent å melde seg på i curlingresultatkonkurransen ennå.

Norge-USA klokka 04.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...