DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Hva synes dere de burde gjøre? Vinne. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) What...8 omgang igjen no. Trudde me var i ekstraomgang eg. Når er ekstraomgangen? Endret 16. februar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Er 11 omgang her? Setter de den imellom vinner de, om ikke vinner Norge? Spennende! Ja, eller rundt da. Endret 16. februar 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 11. omgang! Nå avgjøres det! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) ITS ON!!!!!!!!! kuk Endret 16. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kan ikke nordmenn gjøre noe uten at noen andre plutselig må gjøre det så jævlig mye bedre. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nattskift er digg, Kamp kvart over 4 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Close da, vi vinner de neste 8 kampene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Helvete. Så close. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Veldig spennende Håper det er en forsmål på hva vi har i vente! (ikke resultatsmessig da ) edit: forsmål = forsmak Endret 16. februar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skal jeg slå til med en allnighter med hockey kamp og curling da? Har jo skole i morra. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skal jeg slå til med en allnighter med hockey kamp og curling da? Har jo skole i morra. Går vel alttids ann å se det i morra og, eller legge seg nå og stå opp klokka 2 Lenke til kommentar
vad Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Er veldig imponert over den opphentinga gutta gjør. Rusker det til i starten, desverre. Torger (norges treer og viseskip) brukte litt tid på å komme igang, og gjorde det vanskelig for Ulsrud. Bitteliten kostefeil og 3 i sekken. Men etter 1-5 så skrur alle gutta på storspillet! Fra 1-5 og til å tvinge Martin til å dra full firefot i ekstra, er en enorm prestasjon, uansett hvordan man ser på det. Det er det ikke mange lagene i verden som har klart før. Gutta får masse selvtillitt av dette, og kommer til å gå ut høyt og kjøre over USA i natt! Noen som husker hvem som tippet dét resultatet? Endret 16. februar 2010 av vad Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen som husker hvem som tippet dét resultatet? Jeg skulle gjøre det, men du hadde allerede gjort det! Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 1000 kroner fattigere, men likevel en spennende opplevelse rikere Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg syns det ser ut som siste stein til Canada går over midtlinja i boet? Lenke til kommentar
vad Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen som husker hvem som tippet dét resultatet? Jeg skulle gjøre det, men du hadde allerede gjort det! Hehe, jeg beklager det. Men jeg må jo ivareta min integritet på området USA tapte sin kamp mot Tyskland. Tyskland har vært rett ut dårlige de siste sesongene, og skal ikke være noen målestokk. USAs Shuster vil nok være heltent på å slå Norge nå, men sånn Norge spilte idag er det bare Canada, Skottland og kanskje Sverige som er i stand til å slå oss. Men favorittseire har det ikke vært mange om i dette OL, så jeg er allikevel litt nervøs. Forøvrig slo faktisk Sverige Skottland idag. Fikk jo ikke sett noe fra kampen, men hvis Edin kommer på gli er han en lei nøtt. Men Murdoch kommer til å begynne å plukke opp seire, og være der når sluttspillsplassene skal avgjøres. Det skal Norge også være, ihvertfall med det spillet vi viste idag mot Canada! Ikke for sent å melde seg på i curlingresultatkonkurransen ennå. Norge-USA klokka 04. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå