Mokko Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Nei, dette var kjedelig. Men gratulerer til Canada, dere var bedre enn oss, og gratulerer til de norske gutta med sølv! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Medaljesermoni! Sølv til gutta våre! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Medaljesermoni! Sølv til gutta våre! Næmmen var det ikke du som var så sur da? --- De ser så SYKT bra ut med de buksene Endret 28. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Medaljesermoni! Sølv til gutta våre! Næmmen var det ikke du som var så sur da? Sur har jeg ikke vært, synes det bare er idiotisk å være optimist etter at Canada har vunnet kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 SILVER MEDALISTS - TEAM NORWAY!! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fantastisk å se gutta få sølvMEDALJENE! Men gutta må jo smile litt de også da Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Satser på at Canada blir tatt i doping og vi får gullet likevel. Bruker jo å bli happy ending for Norge. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvem sa at jeg var optimist? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Satser på at Canada blir tatt i doping og vi får gullet likevel. Bruker jo å bli happy ending for Norge. Hahahaha, doping i curling Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 doping i en sport som det, ville bare være et handikap Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det var jo litt synd, men sølv er som sagt bra. Nå går jeg og legger meg: God natt! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Tja, for å konsentrere seg. En kan dope seg i sjakk, så... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Satser på at Canada blir tatt i doping og vi får gullet likevel. Bruker jo å bli happy ending for Norge. Hahahaha, doping i curling Jaja. Doping i curling er jo spesielt populært i canada har jeg hørt Lenke til kommentar
vad Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Blææh, hvorfor spiller de med de kjedelige buksene? Fordi de spiller med gule stener Hva har det med saken å gjøre? De må spille med de lyse buksene når de har gule steiner? Bortelag = gule steiner og bortebukser Som vinnere av gruppespillet, hadde Canada valget mellom sistestein eller steinvalg. De valgte sistestein. Og da valgte vi gule steiner (og dermed lyse farger på draktene), fordi de har best kontroll på det steinsettet. Og så hadde de aldri tapt med dem heller. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sølv er sykt bra, men jeg blir alltid litt skuffet når vi ikke klarer gull. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hurra for sølv! Faen ta Ulsrud & Co. Neida, sølv er bra det. Fortjent seier til Canada Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sølv? Huff, både skuffa på veiene av kompiser (som jeg var sammen med på byen) og Norge. Men sølv er som gull når man minst forventer det! Fuck alle andre! Jeg og resten av Norge er sølvguttene! Mvh en alt for "Northug" aGal Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Enormt bra prestasjon med sølv i OL. Var nok ikke det som var det realistiske målet til gutta før lekene startet. Mer en drøm vil eg tro Men må være besnærende for 3. og 4. som egentlig sugde balle i natt. I finalen... TIl tross for at skippen til Canada gjorde feil på feil så bare fulgte Ulsrud opp med nye feil. Ble litt irritert til tider Men grattis med sølv! Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Synd de tapte, da spanderer ikke MogensAlfonse bukser på oss alikevel Men grattis til Canada for storspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå