Natrich Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vi vant sølv! Gratulerer gutter! Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jaja, ble sølv =) Gratulerer til Canada, de er helt klart det beste curlinglaget i verden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Fetta. Grattis Canada! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 INGEN som er missfornøyde med sølv eller klager...er bare at vi er veldig engasjerte SEF. er vi veldig fornøyde med sølv i et OL Men vi må jo få lov til å si at dette er den dårligste kampen til Norge gjennom alle kampene på veien til finalen Vi spiller mot det beste laget. Amatører spiller mot proffe. Er ikke rart det blir tap. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gullmedalje i posten? Fordi du var optimist...? Kanskje det? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Vi spiller mot det beste laget. Amatører spiller mot proffe. Er ikke rart det blir tap. Og amatørene viste høyt nivå. Endret 28. februar 2010 av Onyx Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gratulerer Canada. Måtte de brenne i helv.. Makan til feiring, SKAM!! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 nei da blir mine siste ord for kvelden Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 OPTIMIST dundrer ut av høyttalerne Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg syns faktisk det var litt gay ending av Canada. ehm, ja det var gay. helt klart. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gratulerer Canada. Måtte de brenne i helv.. Makan til feiring, SKAM!! Du, vi hadde feiret like bra. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Seriøst: Jævlig synd at vi skulle ha så uflaks, men sølv er jævlig bra. Hvem blir med opp og ta dem i mot på Gardermoen mandag? (Forumtreff) Endret 28. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Seriøst: Jævlig synd at vi skulle ha så uflaks, men sølv er jævlig bra. Hvem blir med opp og ta dem i mot på Gardermoen mandag? (Forumtreff) Jeg tok ikke i mot Svindal en gang, hvorfor skal jeg ta i mot disse gutta? :!: Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Da er jeg dessverre på skolen Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gratulerer Canada. Måtte de brenne i helv.. Makan til feiring, SKAM!! Du, vi hadde feiret like bra. Dude, vi er vikinger - vi har lov til det. Kanadiere skal KUN synge vis de skal vise følelser: http://www.youtube.com/watch?v=uxwg3fgk20M Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er ikke så ille å tape når man taper mot det som hevet over enhver tvil er verdens beste curlinglag, og tar sølv i tillegg. Kjempestolt av det vi har oppnådd. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Seriøst: Jævlig synd at vi skulle ha så uflaks, men sølv er jævlig bra. Hvem blir med opp og ta dem i mot på Gardermoen mandag? (Forumtreff) Jeg tok ikke i mot Svindal en gang, hvorfor skal jeg ta i mot disse gutta? STFU (for å bruke et uttrykk du tydligvis elsker å bruke) Da er jeg dessverre på skolen Skal sjekke ut når de kommer hjem jeg (Kanskje etter skoleslutt) --- Forresten: Sangen hjalp folkens Vi tok jo SØLV! Endret 28. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Flagget vårt vil vaie stolt på andre plass! Natta folks! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Nå vet jeg i hvertfall at den gull-lukta jeg kjente var noe helt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå