AnewZ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Selvfølgelig gjør jeg det, påpekte det som en spøk Men nå ser det faktisk ganske bra ut mtp. å stjele et poeng denne runden! gogo! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sånn ja satt på sangen OPPTIMIST med J.T ....vet det går bra til sist, jeg er en opptimist.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvorfor setter vi opp guarder nå? Canada har bestestein, tror de virkelig at de kan ta tre poeng i neste omgang? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 For at Canada ikkje skal kunne slå ut steinene. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Latias: Har du noen gang spilt sjakk? Et poeng der er at man alltid skal ligge et trekk foran motstanderen Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvorfor setter vi opp guarder nå? Canada har bestestein, tror de virkelig at de kan ta tre poeng i neste omgang? Ja, de tror det. De nekter å innrømme at slaget er tapt and the dollars are gone. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sånn ja satt på sangen OPPTIMIST med J.T ....vet det går bra til sist, jeg er en opptimist.... Takk for tips! Anbefales: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Latias: Har du noen gang spilt sjakk? Et poeng der er at man alltid skal ligge et trekk foran motstanderen Og hva skal de gjøre på den siste steinen da? Seff har jeg spilt sjakk, men dette er litt annderledes. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 lol, how gay stone. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jahn Teigen – Optimist Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 38 Bruker(e) leser dette emnet Haha, ikke værst. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Nei Latias... Man kan ta et trekk mentalt, ikke visuelt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 lol, how gay stone. I følge deg er jo alle steinene gay. Noen hetrofile steiner også? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Latias: Har du noen gang spilt sjakk? Et poeng der er at man alltid skal ligge et trekk foran motstanderen Og hva skal de gjøre på den siste steinen da? Seff har jeg spilt sjakk, men dette er litt annderledes. Ligge med norge som to bestestener, ha en guard som gjør det vanskelig for K-Mart og få bestesten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Latias: Har du noen gang spilt sjakk? Et poeng der er at man alltid skal ligge et trekk foran motstanderen Og hva skal de gjøre på den siste steinen da? Seff har jeg spilt sjakk, men dette er litt annderledes. Ligge med norge som to bestestener, ha en guard som gjør det vanskelig for K-Mart og få bestesten. Det var før missen til canadieren da. Da lå de med bestestein. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 lol, how gay stone. I følge deg er jo alle steinene gay. Noen hetrofile steiner også? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Selvom jeg har blitt opptimist nå vet jeg ikke om jeg tørr se på dette Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Nå diskuterer de fryktelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå