Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Skulle hatt eit intervju med Pål Gordon etter kampen. Fortell, fortell! Martin ligner ganske mye på Gordon, btw. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Goodball: Nei, husk to ting. 1. Vi spiller mot verdens beste lag i curling. 2. Laget vårt er amatører, de har jobber ved siden av. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 yeeeey vi stjeler 2 nå og 2 neste gullet er vårt Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Grats med tusen Ja, det er nå det snur Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 yeeeey vi stjeler 2 nå og 2 neste gullet er vårt Hvorfor ikke stjele 16 hvis vi først skal stjele da? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 yeeeey vi stjeler 2 nå og 2 neste gullet er vårt Eller 1 nå og 1 i neste. Vinner i ekstraomgang. Eller 2 nå og 1 i neste. Eller 1 nå og 2 i neste. Eller 3 nå og de tar 1 i neste. Vinner ekstraomgang. Utrolig mange andre alternativer også. IKKE GI OPP! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Goodball: Nei, husk to ting. 1. Vi spiller mot verdens beste lag i curling. 2. Laget vårt er amatører, de har jobber ved siden av. Jada vet jo det Men alikevel trist at vi skal spille vår dårligste kamp nå i finalen Vårt sterkeste kort var jo at vi var amatører og alt annet enn favoritter Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Goodball: Nei, husk to ting. 1. Vi spiller mot verdens beste lag i curling. 2. Laget vårt er amatører, de har jobber ved siden av. Han ene på Canada jobber også som brannmann da Du kan jo gjette hvem! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Goodball: Nei, husk to ting. 1. Vi spiller mot verdens beste lag i curling. 2. Laget vårt er amatører, de har jobber ved siden av. Han ene på Canada jobber også som brannmann da Du kan jo gjette hvem! Morris! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kan vi ikke bare kline til på den nærmeste gule? Så går den rød ut og vi ligger veldig bra ann Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ser ut som gutta endelig har våkna nå Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Goodball: Nei, husk to ting. 1. Vi spiller mot verdens beste lag i curling. 2. Laget vårt er amatører, de har jobber ved siden av. Han ene på Canada jobber også som brannmann da Du kan jo gjette hvem! Morris! Har du juksa nå Latias? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Herregud som vi taper i curling azza Forbanna asswipes Vinner ikke OL en gang ikke sant Men syns virkelig vi skal være fornøyde med innsatsen til gutta altså, kongebra jobba! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Anews: Du tar poenget mitt? JanFr: Jeg liker positiviteten din, måtten den treffe vårt lag i Vancouver! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har du juksa nå Latias? Nei, kommentatoren fortalte meg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sa Morris det jeg tror han sa? "He is better" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kan vi ikke bare kline til på den nærmeste gule? Så går den rød ut og vi ligger veldig bra ann Heilt til Canada kjem med ein hard take out som rydder boet. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har du juksa nå Latias? Nei, kommentatoren fortalte meg. Minner meg om spansklæreren min, hun stod og ga svarene til meg midt under prøven rett før vinterferien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå