Anonym234 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Egentlig fint de tuta, for jeg hadde sovna... Våkna med et rykk og trodde naboen hadde parkert i stua mi... Haha, dust! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Spurte den 19-årige "eksperten" hos VG Nett, men fikk et elendig svar, noen andre som vil kline til? 00:38 [Kommentarer fra Points] Jeg ser at de ofte roterer litt på hvem som sender kula. Hvorfor det? Er det ikke én som er best? Hvorfor sender ikke han alle kulene? Eller er det slik at de har forskjellige styrker og svakheter slik at de varierer hvem som sender utifra situasjonen? 00:38 Sander Rølvåg: Det er faste posisjoner på et lag. Eneren sender nr. 1-2. Toeren sender nr. 3-4. Treeren sender nr. 5-6. Skipen sender nr. 7-8. Alle må sende, en kan ikke sende alle. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Spurte den 19-årige "eksperten" hos VG Nett, men fikk et elendig svar, noen andre som vil kline til? 00:38 [Kommentarer fra Points] Jeg ser at de ofte roterer litt på hvem som sender kula. Hvorfor det? Er det ikke én som er best? Hvorfor sender ikke han alle kulene? Eller er det slik at de har forskjellige styrker og svakheter slik at de varierer hvem som sender utifra situasjonen? 00:38 Sander Rølvåg: Det er faste posisjoner på et lag. Se på det som en Sprint staffett. En løper har 1. etappe, en har 2,3 og 4. Skippen som er den "beste" tar de to første stenene. Mens de andre er enten nr 2,3 eller 4. 2 stener hver.Kronglete forklar, jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Men vi har sistesteinen i det minste. Kan fort bli to poeng til oss og da står vi likt=) Heldigvis det som gjør denne sporten såpass spennende. Plutselig er man inne i gamet igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Spurte den 19-årige "eksperten" hos VG Nett, men fikk et elendig svar, noen andre som vil kline til? 00:38 [Kommentarer fra Points] Jeg ser at de ofte roterer litt på hvem som sender kula. Hvorfor det? Er det ikke én som er best? Hvorfor sender ikke han alle kulene? Eller er det slik at de har forskjellige styrker og svakheter slik at de varierer hvem som sender utifra situasjonen? 00:38 Sander Rølvåg: Det er faste posisjoner på et lag. Prøver du være morsom? Håper du ikke forventer at alle kan alt om curling da. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nei, faen assa, jeg gidder ikke sitte oppe hele natta hvis vi har planlagt å tape. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Canada sin styrke og Norge sin svakhet er take-out spel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Så det der, og han følger jo opp med hva de ulike posisjonene gjør. Aha. Klarte ikke helt koble det med en gang. Prøver du være morsom? Nei. Hva vil du frem til? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Canada sin styrke og Norge sin svakhet er take-out spel. Min svakhet er take-out mat... Har lyst på indisk... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Spurte den 19-årige "eksperten" hos VG Nett, men fikk et elendig svar, noen andre som vil kline til? 00:38 [Kommentarer fra Points] Jeg ser at de ofte roterer litt på hvem som sender kula. Hvorfor det? Er det ikke én som er best? Hvorfor sender ikke han alle kulene? Eller er det slik at de har forskjellige styrker og svakheter slik at de varierer hvem som sender utifra situasjonen? 00:38 Sander Rølvåg: Det er faste posisjoner på et lag. Prøver du være morsom? Håper du ikke forventer at alle kan alt om curling da. Nei, men han svarte jo helt fint Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Spurte den 19-årige "eksperten" hos VG Nett, men fikk et elendig svar, noen andre som vil kline til? 00:38 [Kommentarer fra Points] Jeg ser at de ofte roterer litt på hvem som sender kula. Hvorfor det? Er det ikke én som er best? Hvorfor sender ikke han alle kulene? Eller er det slik at de har forskjellige styrker og svakheter slik at de varierer hvem som sender utifra situasjonen? 00:38 Sander Rølvåg: Det er faste posisjoner på et lag. Se på det som en Sprint staffett. En løper har 1. etappe, en har 2,3 og 4. Skippen som er den "beste" tar de to første stenene. Mens de andre er enten nr 2,3 eller 4. 2 stener hver.Kronglete forklar, jeg vet. Skippen tar vel de 2 siste, ikke 2 første, eller? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Spurte den 19-årige "eksperten" hos VG Nett, men fikk et elendig svar, noen andre som vil kline til? 00:38 [Kommentarer fra Points] Jeg ser at de ofte roterer litt på hvem som sender kula. Hvorfor det? Er det ikke én som er best? Hvorfor sender ikke han alle kulene? Eller er det slik at de har forskjellige styrker og svakheter slik at de varierer hvem som sender utifra situasjonen? 00:38 Sander Rølvåg: Det er faste posisjoner på et lag. Se på det som en Sprint staffett. En løper har 1. etappe, en har 2,3 og 4. Skippen som er den "beste" tar de to første stenene. Mens de andre er enten nr 2,3 eller 4. 2 stener hver.Kronglete forklar, jeg vet. Skippen tar vel de 2 siste, ikke 2 første, eller? Det er litt sånn som å gymmen på skolen... En blir alltid valgt til slutt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Skippen tar de to siste, og ikke de to første. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Skippen tar de to siste, og ikke de to første. Ikke alltid, hvilket land er det som skipen er nr 2 eller 3? Hmm.. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Unskylf folkens.. Jeg skal holde morsomhetene mine for meg slev. Skal bare se cruling nå! Ring meg hvis der ern oe! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ingen samanheng mellom skip og posisjon på laget. Normalt er han firer, men ikkje alltid. På Sveits er han toer trur eg det var. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Denne Morris er jo knallgod. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Skippen tar de to siste, og ikke de to første. Ikke alltid, hvilket land er det som skipen er nr 2 eller 3? Hmm.. Som oftest da. De fleste skippene tar de to siste, og ikke de to første. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Fy faen somde treffer i dag samtidig som vi bommer. Liker ikke dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå