Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva faen er det vi hører i bakgrunn? Jeg skrudde på for å se curling, ikke høre kommentering fra noe random tull. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Sinnsykt irriterende å ha skøytekommentatorne i bakgrunn! Det er bobkommentatorer Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hahha ja, hører Karl Petter Løken faktisk Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva faen er det vi hører i bakgrunn? Jeg skrudde på for å se curling, ikke høre kommentering fra noe random tull. Hvilken kanal ser dere på?!? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva faen er det vi hører i bakgrunn? Jeg skrudde på for å se curling, ikke høre kommentering fra noe random tull. Hvilken kanal ser dere på?!? NRK1. Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Merkelig å sitte og juble over ett poeng for Canada, meeeen Fordi vi nå får sistestein. Vanligvis vil man enten få 2 eller flere, eller blanke og få 0 når man har sistestein. Kan curling vet du Men hvor mange sporter jubler man i når motstanderen får ett poeng? Det er poenget mitt Som du sikkert så, jublet jeg også ----> Endret 27. februar 2010 av Sammy-Lee Lenke til kommentar
laurell Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hører kommentatoren fra nrk2.. bah! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Sinnsykt irriterende å ha skøytekommentatorne i bakgrunn! Det er bobkommentatorer Samme greia. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Irriterende med bob-kommentator i bakgrunnen! Mhm!! Norge har bestemt det selv, hvilke bukser som skal til hvilke stener. Leste det et sted, eller så var det video. Det er vel bortelagsteiner og bukser trur jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hører kun kommentatorene fra NRK1 jeg. Ille nok til tider det. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Norge har bestemt det selv, hvilke bukser som skal til hvilke stener. Leste det et sted, eller så var det video. Jeg vet Reglene sier at du ikek kan ha samme t-skjorte til gule og rød steiner. Norge valgte da rød t-skjorte til rød steiner og grå t-skjorte til gule steiner. Dette fordi at loudmouthgolf hadde to Dixie-varianter av buksa deres, en med grått og en med blått. De ville nemlig ikke bruke samme bukse. Da valgte de rødt + blått og grått + grått. Jeg synes det var et klokt valg! Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva faen er det vi hører i bakgrunn? Jeg skrudde på for å se curling, ikke høre kommentering fra noe random tull. Hvilken kanal ser dere på?!? NRK1. På NRK1 HD høres det riktig ut... Kanskje Cognacen begynner å virke... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Mot Sveits så hadde noen publikumere en dressjakke/blazer som så ut som de blårutete buksene. Noen som vet hvordan man kan få tak i noe slik? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Egil: Han mannen, husker ikke navnet, har faktisk en del fornuftig å si, derfor har man på lyd Damn, det skulle vært kommentatorer på hver sin balansekanal, kjører alt til høyre så muter man Trine! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hører kun kommentatorene fra NRK1 jeg. Ille nok til tider det. Hahahaha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Liverpools assistentmanager: Curling er ikke som andre idretter. Ikke mange av disse som lever av curlingen, tjener ikke så mye. Og så finnes det en del klovner også, noe som gjør dette spesielt. Da er det greit å juble når motstanderen får poeng. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Mot Sveits så hadde noen publikumere en dressjakke/blazer som så ut som de blårutete buksene. Noen som vet hvordan man kan få tak i noe slik? Loudmouthgolf.com, de koster 360 dollar! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 CANADA TAKLER IKKE PRESSET :D Lenke til kommentar
Epower Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Noen som gidder å forklare hvorfor vi ikke bare kunne legge en stein i midten og ta et poeng der? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva faen er det vi hører i bakgrunn? Jeg skrudde på for å se curling, ikke høre kommentering fra noe random tull. Hvilken kanal ser dere på?!? NRK1. På NRK1 HD høres det riktig ut... Kanskje Cognacen begynner å virke... Har NRK1 HD og hørte NRK2-kommentatorer i bakgrunnen. Det er dog over nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå