Gjest Slettet-IogKviHt Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ut på skitur? Disse brillekameraene skal gjøre fotograferingen enklere Les mer Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei takk. Jeg prøver å slutte. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 reklame ? Hvorfor skrev du dette under akkurat denne artikkelen og ikke på 60% av alle andre artikkeler på tek.no? Lenke til kommentar
Homeopathelikopteret Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 reklame ? Hvorfor skrev du dette under akkurat denne artikkelen og ikke på 60% av alle andre artikkeler på tek.no? Hæ? :S Skrev det siden det så ut som reklame ? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hæ? :S Skrev det siden det så ut som reklame ? Ikke mer enn alle andre produktlanseringsartikler. Om det utgjør 60% av artiklene på tek-nettverket eller ikke er en annen sak. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nettopp. Tallet er bare et anslag, men det er veldig mange produktlanseringsartikler på tek.no. Så å kalle én for reklame, blir litt rart. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Småinteressant produkt, for øvrig. Typiske actionkameraer som festes på hjelm el.l. har en tendens til å riste for mye for min smak. Det her sitter kanskje stødigere på hodet. Litt forvirret angående brennvidden. I spesifikasjonene står det "2G2P fix lens, 135 degrees" som er råere enn de fleste fisheyeobjektiver. Rett under står det "f=8.5mm" som blir et normalobjektiv på 1/2.5"-sensor. Hm, når jeg tenker meg om: Mulig det første er brilleglasset, ikke kameraobjektivet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hm, når jeg tenker meg om: Mulig det første er brilleglasset, ikke kameraobjektivet. Høres fornuftig ut. Er enig i at det er et litt morsomt produkt som kan være av nytte for enkelte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg