Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lurt av typens kompis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei. Er han Tom bestevenn med typen din ? For hvis han er det, er garantert typen din lei deg osv...

Men er ikke Tom en god venn av typen din og han har hatt et øye for deg. Så er det bare Tom som prøver å ødlegge, å ta deg fra han..

Får håpe Tom og typen din ikke er så gode venner, og at det bare var Tom som var en idiot! Hvis det var Tom sin skyld, aldri ta kontakt med han igjen... Det er ingen virkelig venn!

Lykke til :)

Endret av Homeopathelikopteret
Lenke til kommentar

Vanskelig å si, men jeg vil anta at "Tom" prøver å splitte dere. Det er min umiddelbare tanke.

Om du og kjæresten har det godt sammen, er det ikke noe vits å sette forholdet på spill før du på egenhånd merker noe til dette "Tom" ymter frampå om.

Lenke til kommentar
Okei. Er han Tom bestevenn med typen din ? For hvis han er det, er garantert typen din lei deg osv...

Nåja, eller så er Tom en dårlig "bestevenn" som bare er ute etter trådstarter. Uansett, det er Tom uansett om han snakker sant eller ikke. Det er dårlig kameratskap å fortelle om ting han har hørt fra kompisen sin, uansett hvor alvorlig det er. Da er det heller bedre å snakke kompisen til fornuft, og få han til å gå til dama selv.

Lenke til kommentar
*snip*

Vanskelig å egentlig se noe klart svar på hva som har hendt her, men det er jo flere mulige retninger å gå.

1. Ja denne "Tom" kan vel uten tvil ha villet iscenesatt det hele for å få deg til å bli "ledig", var jo mye snakk i retning at du skulle fortsette å ha en åpen kontakt med han (Tom). Enten er han veldig slu og faktisk sier det for å snike seg innpå deg, eller så er det bare tegn på en god god venn.

2. Typen din kan ha hatt en mer åpen dialog til Tom, kanskje har ikke alt vært bra. Dette betyr at selv om typen din har sagt at "hun kan være litt masete iblant", så blir dette fort noe som "hun er alltid så sinnsykt irriterende og slitsomt" når Tom skal "hjelpe" deg med denne dialogen, er jo ikke uvanelig at kompiser snakker sammen om forhold.

3. Nå er det vel ikke uvanlig at et forhold som er på randen fort kan få en skikkelig boost når "enden er nær", desverre er det slik iblant at man ikke ser hva man virkelig er i ferd med å miste før de siste sandkornene smyger seg igjennom timeglasset. Det kan ha trigget en sterk emosjonelt fokus som fort kan snu en slik situasjon på hodet.

4. En kombimasjon av flere av punktene over.

Den emosjonelle reaksjonen er vel et svar på det viktigste, nemmelig at uansett hva som er sannheten så er sjansene størst for at han faktisk ikke vil miste deg. Ha en åpen dialog, bli enige om at dere skal snakke med hverandre eller ta opp problemer som oppstår, uansett hvor vamskelig det kan være. Ta et ark og skriv ned fem negative og fem positive ting om hverandre en gang iblant, faktisk et godt hjelpemiddel. :thumbup:

Du vet jo best selv om du har det bra, siden "typen din er et rævhull" mot deg iht. Tom. Spørr deg selv om du har det bra med typen, men viktigst av alt... Om noe irriterer deg/sårer deg, så ta det opp med han med en gang.

Det er jo lett å tro at Tom var ute etter å fiske deg ut av forholdet, men det blir bare bassert på den informasjonen som er gitt her, og ikke et helhetlig bilde av saken.

Endret av Skagen
Unødvendig langt sitat.
Lenke til kommentar
Uansett om det er sannheten eller ei, så er "Tom" en stor drittsekk som snakker om bestekameraten til dama hans om ting som sannsynligvis er fortalt i fortrolighet.

+1

Om så typen til TS har sagt det eller ikke, så fortjener Tom en på trynet. Blir ufattelig provosert.

Lenke til kommentar

Du tok jo opp problemet med typen din og hadde typen din vurdert å dumpe deg, hadde jo dette tidspunktet være gyllent. Da hadde han sluppet å ta opp noe som er relativt vanskelig og tungt.

Det er tydelig at dette var et patetisk forsøk fra Tom å splitte dere og jeg hadde ikke brukt et sekund mer på han.

Ikke bare er Tom en elendig kompis men virker ut som ekstremt lite smart da han må ha visst at du kom til å prate med typen din om dette uten å dumpe han ut av det blå.

Snakk om å skyte seg selv i foten. Tosk!

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar

Satan, det er ingenting som irriterer meg mer enn folk som ødelegger for andre ved å gjøre dem usikre. Forkastelig!

Vennskap skal ikke komme i veien for et kjærlighetsforhold. Heller ikke andre veien. Enkelte ganger må man velge her i livet, og enkelte ganger velger man helt feil. Andre ganger gjør man det riktige. Men hvem vet?

Spesielt ikke når mennesker gjør hverandre usikre...

Ikke rart jeg har endt opp ensom selv.

Jeg blir kvalm av å se hvordan mennesker behandler hverandre bare i sitt eget begjær og med det gigantiske egoet sitt. Verden har for mange drittsekker...

Lenke til kommentar

Nå pleier vi mannfolk å spøkfult "trash talk" dama vår, dette er helt naturlig.

Tom virker som en sikkelig drittsekk, og etter å lest det han sa er det ikke tvil på han forsøkte å ødelegge forholdet mellom dere mens han legger ut hvor "viktig" du er for han. Klassisk.

Du/dere gjorde det rett å kutte ut Tom.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva som er verst, måten han snakker om sin "gode" barndomsvenn til deg, eller det faktum at ....

Tom høres ut som en drittsekk av episke porposjoner. Jeg kjenner til typen.

Om jeg var typen ville jeg gjort mer enn å kutte kontakten med Tom. Om Tom liker deg eller ikke, hvordan kan noen gå bak ryggen på kompisen sin på denne måten og prøve å ødelegge et forhold. Slimål.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmm_*
Jeg stemmer for at det er Tom som var drittsekken

Definitivt Tom som prøver å splitte dere her ja.

Synd det finnes slike drittsekker, som går over lik(sin bestekompis) for å stjele dama hans.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...