Eirik_Hoff Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hei har prøvd alt men får ikke mms til å fungere med chess connect abonnementet (telenor nett) Har fulgt oppsett fra dintelefon.net Har slått avgodkjenning bruker har jeg prøvd både med telefon nummer og mms håper noen kan hjelpe På forhånd takk Eirik Hoff Lenke til kommentar
anderre Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hallo Jeg hadde akkurat samme problemet og prøvde ut alle mulige oppsett før jeg gikk drittlei og ringte Chess kundeservice. Det viste seg at de er nødt til å gi deg "tilgang" til MMS tjenesten.... - Så bit i det sure eplet og ring 06060 så åpner de MMS for deg i løpet av noen minutter eller timer. Mvh Roger Anderssen Lenke til kommentar
Eirik_Hoff Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 takk skal du ha ringte dem nettopp og det skulle være opp om ca en og halv time ENDELIG skjønte ikke jeg kunne gjøre noe feil Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Er dette noe som bare gjelder for Siemens? Bare sendte MMS ERICSSON til 1999 jeg. Lenke til kommentar
Eirik_Hoff Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 meg gjaldt det leverandøren mens vist man har konfigurert mobilen feil så kan det du sa hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå