Saint_78 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har hatt Chess en stund nå og er kjempe fornøyd med dem, alt bortsett fra løsningene de har på datatrafikk. Jeg har hatt android nå i 3 måneder og ser HELT klart at jeg kommer til å bruke mer data fremover. MEN med Chess, må du enten velge 100MB i måneden, gratis på kveldstid eller full pupp til en fastpris. 100MB er for lite. På kveldstid er jeg hjemme og surfer på laptopen, så da utgår det alternativet Fri datatrafikk, selv om prisen er grei, gjør at regningen blir for høy hver måned med annet bruk. Jeg har snust litt på OneCall, da de har "pakker" man kan kjøpe" på 100/200/300MB/etc. Hvis ikke Chess får slik snart, bytter jeg.. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 One Call er vel riktig valg for deg da. De har priser som er omtrent som Chess og de tilbyr datapakker som du sier. Dekningen er NwN/Telenor så det skulle vel være greit. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du kan også velge djuice simply eller combi for den saks skyld med Mobilsurf fra telenor, da får du 500mb hver mnd for 99kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå