tes Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei, har felles PC på jobb som jeg ønsker skal revertere til en tidligere "state" bare ved hjelp av å kjøre en en restore fil fra USB-stick eller en fil fra en partisjon nr 2 på samme fysiske disk. Er plaget med virus på denne maskinen. Vanlig System restore i Windows fungerer dårlig når de verste virusene herjer maskinen.. Må jeg kjøre full disk restore for å være sikker på at virus forsvinner hver gang jeg gjør en restore, eller kan jeg bruke "system snapshots" ala Acronis True Image? -Jeg antar at det tar kortere tid å gjenopprette fra system snapshot. Finnes det gratis alternativer som gjør dette med noen få museklikk? Kan godt betale, men de som koster som f.eks Acronis True Image, har så mange funksjoner.. Jeg vil bare gjenopprette kortest mulig tid. Takk for hjelp :-) Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Snapshot(systemgjenoppretting) setter du den tilbake til et tidligere tidspunkt. Du kan ikke ta speilblide nå,for da vil du jo få system akkurat som det er nå. Hele poenget er at du tar speilbilde når ting fungerer. Acronis True Image er bra brukt det i mange år. Gratis DriveImage XML. http://www.runtime.org/driveimage-xml.htm Er plaget med virus på denne maskinen Vi kan med veldig stor sannsynlighet fjerne alt av virus. Du må bare følge Veiledningen Endret 5. januar 2010 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå