stasomfaen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei! Har hatt problemer med sinnet mitt i det siste... Det bare sier pang! Eneste måten for meg som hjelper mot aggresjon hittil er å bra slå i veggen. Det som nå er problemet er at begge langefingerknokene har vokst bittelitt, fått rundere form og er vonde hele tiden. Ikke at de svir, men når jeg strekker ut langefingeren så kjenner jeg at den ikke er som den skal og hvis jeg tar litt på den eller knipser på den så svir det. Så med en gang jeg slår med dem igjen, blir de blå/røde og blir litt større igjen.. Som en hevelse som går ned til dagen etter, men knokene er fortsatt veldig vonde. Så blir de litt mindre vonde med tiden igjen. Er det noe alvorlig, eller leges dette om jeg kutter ut slåing i noen uker? Takk! Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Er det noe alvorlig, eller leges dette om jeg kutter ut slåing i noen uker? Takk! Det oppstår vel en hevelse som går tilbake etter en tid, ja. Kjøp en punchingball og boksehansker - eller lær deg til å telle til 10 (dvs å styre sinnet). Endret 5. januar 2010 av geirm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå