AfterGlow Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Natal allerede utdatert? Les mer Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Høres stilig ut, men jeg tror jeg foretrekker kontrol, har ikke lyst til å slite meg ut skikkelig når jeg spiller, selv om dette nok hadde gitt en veldig følelse av å være inne i spillet da. Blir skjipt når du må snu deg da, da må man jo snu seg bort fra Tv'en Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dette er forholdsvis gammel teknologi som har blitt brukt i en årrekke til å styre bl.a. proteser. Men moro med nye anvendelsesområder. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hmm, ser jo spanande ut, men eg tvilar på at det blir brukt mykje i spel o.l. Å bruke det til å byte song eller åpne bildører derimot var litt morosamt. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Den videoen i artikelen har jeg sett før. Tror det var i 2008 faktisk. Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hørtes vel egentlig ganske interessant ut. Aww... hvor deilig det høres ut å kontrollere tven med musklene... bare ved å ha et lite random armbånd på deg, men som nevnt tidligere... Til spilling duger det ikke... Tviler på at det fungerer "kjapt" nok til spilling. På videoen f.eks. han som spiller GH gitar. Det så på laggy ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg