Aetius Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Akam har smarte brukere. Her er beviset. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Feigt...jeg vinner aldri premier på konkuranser jeg ikke deltar i..... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 jeg vinner aldri premier på konkuranser jeg ikke deltar i..... Pussig, det derre... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har dere ikke en trøstepremie for den som leverte inn flest feil svar da? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er redd det ville blitt flere tusen trøstepremier... Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg må tydeligvis droppe praksisen med å ikke sende inn de dagene det er premier jeg ikke er interessert i Tror jeg skulle klart å få i hvert fall tre rette til hvis jeg hadde gått litt mer aktivt inn for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg