~ David ~ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 EA Sports NBA Live 07 har en achievement som går ut på å spille mens det er 1000 spillere online samtidig. Temmelig arrogant fra EA sin side, men den er nå engang der. Xbox360achievements.org har startet en kampanje for at spillere skal kunne få denne achievementen før EA stenger serverne den 2. februar, så alle som vil har nå muligheten til å bidra for å sikre seg denne achievementen før den er tapt for evig. 31. januar 2010, klokken 19 norsk tid skal begivenheten finne sted. Se her for mer info. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Prøvde meg på denne når trueachievement.com prøvde seg for noen måneder sider. Ble vel ikke mer enn 500-600 da, men etter alle posten på x360achievement så tror jeg dette skal gå. Var vel en som skulle bruke 4 xboxer med 4 controllene på hver eller noe Har kvitta meg med spilla siden den gang, men veit du om et sted jeg kan få det billig, eventuelt låne det. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Tja, jeg har det ikke selv ennå heller, men regner med å finne det i brukthylla på Gamestop eller en eller annen nettbutikk. Fant den ikke på QXL, mulig det ligger noe på finn.no? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvor mye får man for den? 20 G? :!: Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Hehe Nei, det er 100G. Jeg hadde likevel gjort det om det så bare var 5G. Det handler litt om å ha eksklusive achievements, samt å komplettere spill (få 1000 av 1000) og ikke minst det å ha vært med på det Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Bump for å minne om denne i morgen! Håper alle som har mulighet bidrar! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Spillet er kjøpt og er klar til i morra Endret 31. januar 2010 av Teipball Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Veldig bra! Achievementen poppet med én gang jeg gikk på, det var ca. 1200 spillere online rett før kl 19 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fikk den klokka 6 jeg Var mange som var tidlig ute, noe som mulig var litt dumt for de som kom etter halv 8, da mange allerede hadde dratt. Men jeg regner med at de fleste har fått den nå. Faktisk en av favoritt achievmentene mine nå, rangerer goldruch på call og juarez bib høyere, men dette var morsomt Får min første adward på x360a også. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, det er en ganske kul achievement å ha, særlig nå som den aldri mer vil kunne låses opp! Og awards på x360a er alltid moro, har du fått din allerede? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Har fått den ja ser at du har fått den også, hvis du da har samme brukernavn som her. Endret 1. februar 2010 av Teipball Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Visst pokker, hadde den ikke tidligere i dag. Regnet med at det ville ta noen dager jeg Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Håper det var noen som koste seg med spillet da? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg koste meg nøyaktig 15 ganger med spillet, én gang for hver achievement som poppet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå