Fjodorgrim Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg bestilte en Amiga1200 fra AmigaKIT i England, den ble levert med FedEX Express like før jul... Levert av Posten Bring (bedrift dør til dør eller no).. Frågan er : Jeg fikk IKKE og har IKKE fått noe momskrav fra Tollvesenet ?! Skjønner ikke no .. Hvorfor fikk jeg pakka utlevert uten momskrav lissom ? Amigan var produsert i Frankrike i sin tid .. Momsfritt ?! Jaja jeg får maile Toll.no og høre ... Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Når jeg bestilte noe fra frankrike, fikk jeg kravet etter noen uker. Kan ta litt tid, men kan også være greit å maile de for å høre, bare for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kravet kommer om en stund. Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 joda, du får ei regning fra FedEX, det tar bare noen uker før den kommer.. kjøpte selv en A1200 fra Amigakit for et års tid siden T. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Aha ! Ok :-) Blurgh, moms pluss gebyr ? Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) det kommer moms på prisen av Amiga`en, samt at FedEX tar et eget fortollings gebyr for å gjøre denne jobben for deg, ca 120,- +- bamsemums.... :-) T. Endret 5. januar 2010 av dolbyac3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå