Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

røyket cannabis på nyttårsaften, innrykk i januar! hurtigrens?

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Ikkeno å bekymre seg for. Jeg røyka hver dag i 3mnd før jeg dro inn også dagen før innrykk og jeg fikk ingen begrensninger i min tjeneste...

Bare tull å innrømme noe de aldri kommer til å merke.

Kan legges til at jeg ikke røker mer og at jeg hadde en fin og fullendt tjeneste. :)

Militæret er bare gøy om man klarer å se på det som en opplevelse og ikke et helvettes slit.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ute av kroppen din i god tid hvis dette var et engangstilfelle. Jeez, folk har PEIL her :D

Ingenting å si om du er første gangs eller erfaren røyker....herregud...du har peil du....

virkningen av stoffet vil variere, men middelet er like mye i kroppen uansett.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Gjest OK her vitende

Test det selv. Om du er fast røyker kan sporstoffer ligge i fettvev opp til ei måned etterpå. Røyker du litt i en blunt (altså en "sigar" med cannabis i) EN gang så ligger det sporstoffer i kroppen i et par dager opp til ei uke, alt etter hvor mye og hvor bra varer som ble inntatt.

Så man må røyke flere ganger over tid om det skal legge seg i fettvevet så JO det har noe å si, ikke mas om ting du ikke kan.

Lenke til kommentar

Så er det snakk om effectene etter et enaste tilfelle her. Ikke hvor mye som ligger i systemet ditt over lenger tid kontra en som røyker hver enaste dag! Dessuten legger ikke røykstoff seg i fettvevet på kroppen men i lungene! Og canibis stoffet er i blodsystemet! Herregud mann.

Om du er en erfaren røyker og tar et røyk får du i deg like mye av stoffet i kroppen som en som gjør dette for første gang. Og det stoffet ligger like lenge i kroppen. Det er dette jeg snakker om.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Som blir tatt med noe på seg?

Haha hvem tar med en pose brunt/grønt til innrykksdagen?!

Da jeg hadde innrykk, så var de på plass med narkobikkjer. Der var det faktisk en håndfull som ble tatt med både det ene og det andre i baggasjen. :wee: Enkelter er så dumme at det lyser av dem, en ting er at noen liker å røyke gress fremfor å drikke seg drita, akkurat det legger ikke jeg nesa mi i, men er du så dum at at du tar med deg slikt på innrykket, så er det noe feil. :D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hahaha_*
Så er det snakk om effectene etter et enaste tilfelle her. Ikke hvor mye som ligger i systemet ditt over lenger tid kontra en som røyker hver enaste dag! Dessuten legger ikke røykstoff seg i fettvevet på kroppen men i lungene! Og canibis stoffet er i blodsystemet! Herregud mann.

Om du er en erfaren røyker og tar et røyk får du i deg like mye av stoffet i kroppen som en som gjør dette for første gang. Og det stoffet ligger like lenge i kroppen. Det er dette jeg snakker om.

Nå var det snakk om faren for å bli tatt? Og stoffer ligger lengre i kroppen om du fører til nytt hver dag over tid enn om du røyker en gang. Og disse sporstoffene som de leter etter i en pisseprøve legger seg i fettvevet. Hadde han røyka fast i noen uker ville det tatt opp til ei måned før han hadde hatt en ren prøve, har han bare røyka en gang er han safe innen et par/tre dager. Skjønner ikke hvor du vil jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_cannabis

Skjønner ikke alle disse folkene som prater om noe de overhode ikke har noe erfaring med. Når det er innrykk nå for tiden blir mange folk samlet i et stort rom og stilt på en linje, baggene blir lagt i en linje også. Deretter kommer en narkohund og lukter på alt av bagger og personer. Hvis hunden markerer noe på deg eller bagen din er det inn til urin/hårprøve og anmeldelse hvis noen av disse er positive. I og med at du røyka på nyttårsaften og ikke sier noe om røyking før dette har ikke håret vokst nok til at de finner noe der + at det som eventuelt ville vært i urinen er borte.

Hvis du blir tatt og velger å være ærlig er det på huet og ræva ut, jeg innrømte å ha røykt en gang selv når jeg var på innrykk og kom med "jeg angrer talen". Det hele endte med anmeldelse og ble kastet ut. Man kan søke seg inn 2 år senere.

Når du skal på innrykk anbefaler jeg deg å ikke ha med eller bruke noen av klærne du brukte når du røykte, det kan sitte igjen lukt i klærne.

Lenke til kommentar
Hvis du blir tatt og velger å være ærlig er det på huet og ræva ut, jeg innrømte å ha røykt en gang selv når jeg var på innrykk og kom med "jeg angrer talen". Det hele endte med anmeldelse og ble kastet ut. Man kan søke seg inn 2 år senere.

Det er ihvertfall idiotisk av deg å si at dette har gjeldt for alle tilfeller, for det gjør det absolutt ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har slettet litt personangrep og litt krangel om hvem som er hvem av gjesteposterne. Hvis dere ikke vil risikere forveksling med andre, så post under deres registrerte brukernavn. Vi vil kun unntaksvis bruke tid å beskrefte hvem som er hvem i slike sammenhenger.

Prøv å holde dere til topic. En god måte å unngå personkrangel på er å dokumentere sine påstander.

Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke alle disse folkene som prater om noe de overhode ikke har noe erfaring med. Når det er innrykk nå for tiden blir mange folk samlet i et stort rom og stilt på en linje, baggene blir lagt i en linje også. Deretter kommer en narkohund og lukter på alt av bagger og personer. Hvis hunden markerer noe på deg eller bagen din er det inn til urin/hårprøve og anmeldelse hvis noen av disse er positive. I og med at du røyka på nyttårsaften og ikke sier noe om røyking før dette har ikke håret vokst nok til at de finner noe der + at det som eventuelt ville vært i urinen er borte.

Når du skal på innrykk anbefaler jeg deg å ikke ha med eller bruke noen av klærne du brukte når du røykte, det kan sitte igjen lukt i klærne.

Eg hadde tenkt å svare, men dette innlegget said it all. Flott :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde eg vært deg hadde eg berre tatt ein tur til legen, og tatt ein urinprøve der. Dei har taushetsplikt, så berre sei korleis det står til, og kvifor du vil ta prøve.

Forstår situasjonen din, og cannabis er jo ikkje akkurat noko hard-drugs heller. Så alle dei som ikkje veit kva dei prater om og kaller deg "narkis" kan egentleg berre få seg litt innsikt. Ser ikkje noko verre med det enn alkohol, dessuten er me då berre mennesker. Snakk berre med legen din du, ikkje noko stress det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...