Gå til innhold

Tips om vannkjøling i Lian Li p80 - bilde medfølger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare spurte om det samme jeg har spurt om her. Om setupen, hva de syntes om den, og om jeg hadde husket å få med alt :p

Er litt usikker på vinkler. Om jeg skal kjøpe de 90* greiene eller om jeg skal gjøre som du har gjort. Tenker jeg kjøper noen ekstra i tilfelle noe går galt. Bedre å betale litt ekstra for flere nipler enn å betale nye $80 i frakt om noe blir galt :)

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på svar fra Performance-PC's. Han sa han hadde fått mailen, meh, får vel mase litt kanskje.

Sorry for the delay. I did get your email. I am out of town this week and will take care of this as soon as I return next week.

Er ganske sikker på at kjøpet blit noe lignende: http://img.photobucket.com/albums/v373/mur...ng?t=1263456593

Klarer nesten ikke vente :p

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Ojoj, det er en stor bestilling :thumbup:

Du kan ju alltids legge i 1st: http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...e1dbb434af34a17

For å få bedre kutt på slangene.

Jeg har ikke fått testet den vifte kontrollen ennu, da tollen har haft den pakke lit lengre en ventet....og dem har fortsatt ikke sendt den avgårde :no:

Men, jeg er like opptimist som alltid og håper på at pakken kommer til helgen.

Iexo.

Lenke til kommentar

Jeg har stort sett alt mulig av verktøy så jeg tror ikke jeg trenger en slik. Er disse 1/2" slangene så vanskelig å kutte med vanlig avbiter da?

Du får komme tilbake med update når du har fått kontrolleren din :) Er interessert i å vite hvordan/om den fungerer.

Lenke til kommentar

Må ha noe sånt noe da: http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=24908

Men da trenger jeg også 3 nipler? Blir dyrt det her.

Updated chart: http://pic.habitats.no/files/vannkjoling.PNG (fikk ikke plass til hose cutter på bildet)

La inn en y-fitting, hose cutter og noen ekstra nipler. Må være 100% sikker på at jeg ikke glemmer noe for en gangs skyld. Med en så lang liste blir jeg ganske nervøs :p

Edit: Ser at jeg har lagt 2 reservoirs i handlekurven. Planen var å bare bruker bitspower's 400ml.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var alt endelig bestilt.

Var et par ting som ikke var på lager, så tok litt tid før jeg fikk lagt inn orderen.

Den ble som følger:

2 x Feser One F1 Cooling Fluid - Black/UV Blue - 1 Liter (FESER1-UVBK) $39.90

1 x Koolance INS-FM17 Coolant Flow Meter & Adapter Board [no nozzles] (INS-FM17)

Nozzles No Nozzles $29.99

2 x *** NEW *** Bitspower G1/4" Low-Profile Stop Fitting with O-ring (Set of Two) - Black Matte Finish (BP-MBWP-C09) $7.58

1 x XSPC Premium Laing DDC Clear Acrylic Top - Version 3.0 (XSPC-LAING-TOP-3) $19.95

1 x *** NEW *** Corepad Skatez PRO for Razer Mamba (CS27740) $8.95

1 x *** HOT *** Danger Den/Laing DDC 3.25 -12V 18 Watt Version (DD-DDC325)

Pump Adapters No Pump Adapters $84.95

3 x *** NEW *** Bitspower G1/4 Black Sparkle Triple Rotary 90-Degree Compression Fitting-ID 1/2" OD 3/4" (BP-BS90R3CPF-CC5) $59.85

1 x *** NEW *** Connectx™ PCI-Express 2.0 - 8-pin Female connector housing, Black (ACR-CBXXXX)

Molex Pins Add 8 Molex Pins $2.98

3 x *** NEW *** GELID Solutions Wing 12 - 120mm UV Blue Gamer Fan w/ Nanoflux Bearings - Sleeved (21225-71)

Sleeve Color Black

Heatshrink Color Black $56.97

1 x *** HOT *** Performance-Pcs.com Uni-sleeved Power Supply Adapter Cable Series (CABLE-UNI-SLEEVE)

Cable Type 24-Pin Motherboard Adatper Cable - 12"

Molex Connector Color All Black ConnectX

Sleeve Color Black

Heatshrink Color Black $70.95

1 x Dual Head ATX & Auxiliary Molex Removal Tool (ATX-AUX-TOOL) $9.95

6 x Bitspower Premium G1/4" Black Sparkle High Flow 1/2" Compression Fitting (For Tygon 1/2" ID) (BP-BSCPF-CC5) $53.70

1 x Danger Den Aluminum Fillport (FILLPORT-AL)

Fillport Color Black Anodized

Fitting Size 1/2" Barb for 1/2" ID tube $11.99

2 x *** NEW *** Ultra 4-Pin Molex to SATA Adapter (ULT40101) $5.90

4 x Serial ATA II Data Cable with latching mechanism 90cm (36") - Black (SATA2-BK-36) $19.96

1 x Premium Teflon Pipe Thread Tape (TEFLON-TAPE) $1.99

1 x *** NEW *** Bitspower Water Tank Z-Multi 400 - POM (BP-WTZM400P-BK)

Nozzles No Nozzles $43.95

1 x Koolance CTR-CD10BK Pump & Fan Speed Controller, Black (CTR-CD10BK) $89.99

1 x Feser X-Changer 360mm Xtreme Performance Radiator - Thermochill Killers! (FESER-TFC-360)

Shroud No Shroud

Nozzles No Nozzles $139.95

1 x Bitspower Black Sparkle "T" Fitting - 180 Degree Water Cooling Accessory (BP-BSTMB)

Nozzles No Nozzles $12.50

1 x Hose Cutter - Metal (CUTTER-MT) $19.95

1 x A. C. Ryan Serial ATA II Data Cable with Latch 100cm (40") - Black (ACR-SA6320) $8.95

1 x Deluxe Wire Sleeving Kit - Black (OK430K) $9.95

2 x *** HOT *** Arctic Cooling MX-3 Ultra Premium Thermal Compound with High Thermal Conductivity (ACTC-MX3) $27.90

1 x Razer Destructor™ Ultimate Professional Gaming Mat (RZ02-00200100) $33.50

6 x *** NEW *** Bitspower G1/4 Black Sparkle Dual Rotary 45-Degree Compression Fitting-ID 1/2" OD 3/4" (BP-BS45R2CPF-CC5) $89.70

1 x *** HOT *** EK-Supreme HF High Flow - Highest Performance CPU Water Block - Plexi (EK-Supreme-HF)

Fitting Size 1/2" Barb for 1/2" ID tube $72.95

1 x EK-FC4870 X2 CF High Performance Water Block - Nickel (EK-FC4870 X2 CF-NK)

Fitting Size 1/2" Barb for 1/2" ID tube $154.95

15 x Tygon 3603 1/2" ID (3/4" OD) Clear Tubing (TYGON-3603-1/2) $52.35

1 x Bitspower G1/4" Black Sparkle Male to Male Rotary Adapter (BP-BSRG) $9.50

---------

Sub-Total: $1,251.65

United States Postal Service (1 x 37.23lbs) (Priority Mail International (6 - 10 days) (With Tracking)): $142.85

Total: $1,394.50

Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet å glede seg til bring kommer på døra :)

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Har drevet å bygget noen dager nå, og klarte faktisk ødelegge GPU da blokken laget kortslutning. Litt surt, men hadde uansett tenkt til å oppgradere kortet, så er i grunnen like greit.

Fikk et 5970 i posten i dag, tar nok en drøy uke før jeg får den nye blokken fra statene.

ELlers går det ganske smooth :) Legger inne noen bilder senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...