Dhack Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Heisann =) Kunne tenkt meg et godt splitscreen spill til ps3, men klarer ikke finne noe som høres bra ut. Noen forslag? Tenker da på et story coop spill =) Har allerede "driti" meg ut ved å kjøpe killzone 2 ( som jeg leste noe rykter om at det var kommet en 2player del til før jeg kjøpte det) Daniel ^^ Endret 5. januar 2010 av Dhack Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Om jeg ikke husker feil har Resistanse spillene ganske sweet coop. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Rainbow Six Vegas 1 og 2 har split screen co-op. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Resident Evil 5 har bra slipscreen coop Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 co-optimus.com genial side =D Lenke til kommentar
whaley Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 COD MW2 (spec ops) og Borderlands har split screen. Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 COD MW2 (spec ops) og Borderlands har split screen. Det sammer har COd: World at War Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 HALO 3!!!1 Neida, men CoD MW2 har ganske fet co-op, som nevnt før, da mtp. Spec-Ops. Er skikkelig kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå