spetwols Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Heisann. Har akuratt fått kamera og vil gjerne få noen tilbakemeldinger. Dette er egentlig bare snap shoot men alikevel synes jeg noen ble litt stilige. Ingen av bildene er redigert. Bildene er tatt med Nikon D3000 Altså,jeg vet ikke om det er "noe" i det bilde her. Men jeg synes jeg fikk til ganske fin farge på himmelen. Det var rødt bånd på dem,men fikk det ikke fram Ble kanskje litt kjedelig nå. Blir veldig glad for kritikk,kom med bøtta full av dritt,så lærer jeg noe! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Fine farger...men det tar litt unødig lang tid å åpne bildene dine når du legger inn så store størrelser. PS. Bedre å unngå å kutte "hoder" slik du har gjort på siste bildet RandiA Endret 5. januar 2010 av RandiA Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Fine farger...men det tar litt unødig lang tid å åpne bildene dine når du legger inn så store størrelser. PS. Bedre å unngå å kutte "hoder" slik du har gjort på siste bildet RandiA Okey,tusen takk for tilbakemelding! Ops. Ja jeg glemte helt det med strørelse. Hvordan fikser jeg det ? Okey,skal slutte og kutte hoder Det tenkte jeg faktisk ikke på før nå,men skjønner veldig godt hva du mener. hehe Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Shrink-o-matic er fint til å kutte størrelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå