Gå til innhold

Var Hitler en homo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hitler hadde i løpet av sine år som lederfigur for først nazistene og så selve Tyskland to kvinnelige elskerinner, Geli Raubal (som begikk selvmord) og Eva Braun, Hitler giftet seg til slutt med Eva Braun.

 

Han kan selvfølgelig ha vært homofil, men jeg mistenker at dette stort sett er noe som relaterer til en ikke uvanlig tankegang der en forsøker å gjøre Hitler til det han hatet, et annet eksempel er at enkelte mener Hitler var jødisk, i det minste delvis.

 

Lignende påstander har kommet om Goebbels, jeg mener å huske at det også har vært påstander om at Göring var homofil.

 

Hitler var nok ikke homofil, men det kan jo tenkes at Hitler var bifil. Men jeg har mine tvil, det må jeg innrømme.

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Han skriver om hvordan han prøvde å øke potensen til Hitler slik at han skulle kunne prestere for Eva Braun.

Noe som ikke burde være tilfellet når du er en heterofil mann sammen med heit MILF?

 

Han var jo 50 år da dette skjedde da smarten. Btw som ekstra info til deg siden du lurer på det, menn kan få potensproblemer allerede i begynnelsen av 30-årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...