Splinten Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei, jeg er gutt på 18år som har lavt blodtrykk og får ofte slike fall. Har vært hos lege, han mener det er noe jeg må leve med. Men er det noen som har vært borte i noe som kan øke trykket? I form av mat, drikke etc.? Isåfall vil jeg med glede høre erfaringer! På forhånd, takk! Mvh Philip Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har også lavt blotrykk, noe jeg har hatt hele livet. Mitt symptom var svært mye svimmelhet, men har aldri besvimt. Legen sa at det ikke var noe VITS i å gjøre noe med det. Han presenterte det som om det faktisk er noe å gjøre med saken. Hadde mitt lave blotrykk vært til stor ulempe for meg, ville jeg ha tatt kontakt med legen igjen, evt prøvd en annen. Vet ikke om det er relatert, men jeg fikk først symptomene når jeg sluttet å være spesielt aktiv. Altså fra barndom til ungdom. Kan være at aktivitet hemmer symptomene? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du trenger ikke være forsiktig med salt på maten i alle fall! Hva er trykket ditt? Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Sist jeg sjekket hos lege, hadde jeg et trykk på 95/60! Jeg er i tillegg 194 høy, skal vel forsåvidt pumpes et stykke også! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Sist jeg sjekket hos lege, hadde jeg et trykk på 95/60! Jeg er i tillegg 194 høy, skal vel forsåvidt pumpes et stykke også! Har du symptomer da? Svimmel, alt blir "svart", eller andre ting når anfallene med hypotensjon inntrer? Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lakrisrot høyner blodtrykket. Jeg bruker det som kaffeerstatning. Men du skal være litt forsiktig med for høye doser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå