Anders Leipsland Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Masse snakk om 19" så: http://www.pcworld.no/tester/test.cfm?id=66 Lenke til kommentar
Halloy Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Uten å ha med Sony .. hva slags test er det? hadet Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 denn NEC skjermen så glimrende ut.. Flatt billedrør til en så attraktiv pris:) noen som hvet av norske webshopper som fører NEC? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Quote: On 2002-01-27 18:06, apollox skrev:denn NEC skjermen så glimrende ut.. Flatt billedrør til en så attraktiv pris:) noen som hvet av norske webshopper som fører NEC? DatorButiken Norske AS, Datakompaniet og StartIT. Det jeg merker meg er at på http://www.databutikken.com/no så selges skjermen til 4700kr og dem er billigst. PC World rapporterer at prisen er under 4000kr. PCWN er ikke spesielt glad i å få rapportert feil pris fra importør ifølge dem selv. Sist gang det skjedde så kontakte PCWN Eizo som da var "synderen" og fikk fiksa prisen på skjermen så folk kunne gjøre er kjempekjøp. Hadde ikke skada om det skjer igjen. Dette må vi se nøyere på :smile: Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Databutikken.com har den. Har også tenkt på den skjermen selv etter at min 17" ikke er helt god etter å ha blitt slått i gølvet :oops: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 hmm, ta og sammenlign prisene PCWN sier at skjermene skal koste og det HW.no's prisguide sier. For meg virker det som om skjermene stort sett nesten er 1000kr dyrere enn det PCWN sier Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Hvis det er priser fra importørene er dem vel uten moms. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Etter en andre kikk, virker philips skjermen mer attraktiv, da NEC skjermen har 2 svarte horisontale striper i bildet. De er på størrelse med hårstrå og er knapt synlig... Men kjenner jeg meg selv rett, ville jeg kommet til å irritere fletta av meg på noe slikt:) Webshopper som fører philips?? :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Quote: On 2002-01-27 18:33, Kamerat skrev:Hvis det er priser fra importørene er dem vel uten moms. Du har seff. helt rett; Quote: Clas Mehus (PCWN) skrev @ n.i.m.d:Det er pris ekskl. mva. 3990+mva blir ca. 4950.(og skal sende e-post til webansvarlig slik at det kommer fram atprisene oppgitt er ekskl. mva). Quote: Etter en andre kikk, virker philips skjermen mer attraktiv, da NEC skjermen har 2 svarte horisontale striper i bildet. Jeg ville ikke kjøpt en skjerm med konvergensfeil uten å ha sett den først. [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-01-27 18:46 ] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Fra testen av ViewSonic p95f: "Vi kikket lenge etter antydninger til moirémønster, men også dette ser det ut til at ViewSonic ikke har noen problemer med" Fra minus siden på skjermen: "noe moiré" Dette stemmer vel ikke overens?! ! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Det ble en SONY!! :smile: Bestilte meg akkurat en Sony 19" E430 Trinitron fra komplett.no Så helt ok ut denne skjermen... Siden det er Sony regner jeg med at jeg ikke blir skuffet Er litt lei av den 2år gamle Likom 17" min.. Klarer bare 60hz i 1280x1024 Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Quote: On 2002-01-28 03:35, apollox skrev:Det ble en SONY!! :smile:Bestilte meg akkurat en Sony 19" E430 Trinitron fra komplett.noSå helt ok ut denne skjermen...Siden det er Sony regner jeg med at jeg ikke blir skuffet glimrende skjermer.. jeg har G400, litt bedre refresh og man kan koble til to maskiner =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå