AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Øret for faen, hvorfor har jeg ikke sett den episoden? Forøvrig er jeg enda møkksur for at jeg bor 800mil unna! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg syns det er noen fantastiske diskusjoner her i de sene nattetimer. Skriver forøvrig under på at Leighton er digg, men skal ikke klage på Blake heller. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Uff, jeg hadde lett vært med om det ikke hadde vært for mitt "lille" svev på nyttårsaften. Falt 5menter og landet på betong. Så endte opp på legevakten. Er nå på "rehabilitering" hjemme hos mor til stingene skal tas på fredag. Det eneste jeg får på meg er joggebukse pga hovent kne som heller ikke er så mobilt. Dere får kose dere masse og håper dere finner mye fint på salget! Men det blir vel kanskje ikke siste gangen det blir noe sånt, så vi sees nestegang? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Øret for faen, hvorfor har jeg ikke sett den episoden? Prick Up Your Ears - S05E06 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 ^^ Vil jeg vite historien? Kav: Den må jeg laste ned. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Vel, du får jo ikke se det akkurat in action, men det er en del av greia Men det er en god episode! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Uff, jeg hadde lett vært med om det ikke hadde vært for mitt "lille" svev på nyttårsaften. Falt 5menter og landet på betong. Så endte opp på legevakten. Er nå på "rehabilitering" hjemme hos mor til stingene skal tas på fredag.Det eneste jeg får på meg er joggebukse pga hovent kne som heller ikke er så mobilt. Dere får kose dere masse og håper dere finner mye fint på salget! Men det blir vel kanskje ikke siste gangen det blir noe sånt, så vi sees nestegang? Høres ut som et bra party Skal nok ikke se bort ifra at vi gjentar treffet hvis det blir vellykket! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Hadde vært hyggelig å møtes en gang i blandt til en god middag og litt moteprat Har ikke akkurat så mange venner som er like interesserte i klær som meg! Hvor ofte er du i Oslo-området Thrice? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Samme med meg, Fredrik. Kjenner 1 som er virkelig interessert i klær, men that's it. Skal dog sies at han outstyler meg hvis han vil :/ Jeg er i Oslo-området 1-2 ganger pr. termin og i sommer/juleferiene. Er riktignok ferdig til sommeren, og blir i akershus fra juni til januar før jeg forsvinner i 6mnd igjen. Endret 6. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Hadde vært hyggelig å møtes en gang i blandt til en god middag og litt moteprat Har ikke akkurat så mange venner som er like interesserte i klær som meg! Hvor ofte er du i Oslo-området Thrice? Jeg er i Oslo hele tiden! Ringer Tabibito nå, for å reservere bord til 4, kl. 18.30. Endret 6. januar 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Samme med meg, Fredrik. Kjenner 1 som er virkelig interessert i klær, men that's it. Skal dog sies at han outstyler meg hvis han vil :/ Kjenner nok ingen som er like interessert som meg, og av de få som interesserer seg til en viss grad - så kan de fortsatt ikke kle seg Er mer ute etter "statusen" (som de kaller det) noen av klærne gir, en at plagget faktisk ser bra ut. Jeg: Vel, Hugo Boss sine sko er sykt overprisa da i forhold til pris. Loake's, Church's osv er mye bedre valg, og kanskje enda billigere. Han: Men Boss gir mer status her i Norge. Jeg: *facepalm* Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Haha, jeg opplever det samme hele tiden Anewz Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er i Oslo hele tiden! Ringer Tabibito nå, for å reservere bord til 4, kl. 18.30. Konge Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Ja, gjør det Alexander. Gleder meg! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg også. Sorry for å skuffe deg, Kavinsky. Det ble ikke en romantisk middag for to mellom alexander og deg Synd og skam at bebeluv ikke kan være med på middagen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Men det blir en thrice-Kavinsky-fkm-C.Bass-date! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Stemmer det Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Sounds hot to me! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er spent på ølen dere nevnte tidligere i tråden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Forresten, om det blir noe sommertreff - så skal alle love at det ikke blir noen dialekt-mobbing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå