Gå til innhold

Det eksklusive mote- og velvære treffet 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, jeg hadde lett vært med om det ikke hadde vært for mitt "lille" svev på nyttårsaften. Falt 5menter og landet på betong. Så endte opp på legevakten. Er nå på "rehabilitering" hjemme hos mor til stingene skal tas på fredag.

Det eneste jeg får på meg er joggebukse pga hovent kne som heller ikke er så mobilt.

 

Dere får kose dere masse og håper dere finner mye fint på salget!

Men det blir vel kanskje ikke siste gangen det blir noe sånt, så vi sees nestegang? :)

Lenke til kommentar
Uff, jeg hadde lett vært med om det ikke hadde vært for mitt "lille" svev på nyttårsaften. Falt 5menter og landet på betong. Så endte opp på legevakten. Er nå på "rehabilitering" hjemme hos mor til stingene skal tas på fredag.

Det eneste jeg får på meg er joggebukse pga hovent kne som heller ikke er så mobilt.

 

Dere får kose dere masse og håper dere finner mye fint på salget!

Men det blir vel kanskje ikke siste gangen det blir noe sånt, så vi sees nestegang? :)

 

Høres ut som et bra party :thumbup:

 

 

Skal nok ikke se bort ifra at vi gjentar treffet hvis det blir vellykket!

Lenke til kommentar

Samme med meg, Fredrik. Kjenner 1 som er virkelig interessert i klær, men that's it. Skal dog sies at han outstyler meg hvis han vil :/

 

 

Jeg er i Oslo-området 1-2 ganger pr. termin og i sommer/juleferiene. Er riktignok ferdig til sommeren, og blir i akershus fra juni til januar før jeg forsvinner i 6mnd igjen.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Hadde vært hyggelig å møtes en gang i blandt til en god middag og litt moteprat :) Har ikke akkurat så mange venner som er like interesserte i klær som meg!

 

Hvor ofte er du i Oslo-området Thrice?

 

Jeg er i Oslo hele tiden!

 

Ringer Tabibito nå, for å reservere bord til 4, kl. 18.30.

Endret av Charles Bass
Lenke til kommentar
Samme med meg, Fredrik. Kjenner 1 som er virkelig interessert i klær, men that's it. Skal dog sies at han outstyler meg hvis han vil :/

 

Kjenner nok ingen som er like interessert som meg, og av de få som interesserer seg til en viss grad - så kan de fortsatt ikke kle seg :p Er mer ute etter "statusen" (som de kaller det) noen av klærne gir, en at plagget faktisk ser bra ut.

 

Jeg: Vel, Hugo Boss sine sko er sykt overprisa da i forhold til pris. Loake's, Church's osv er mye bedre valg, og kanskje enda billigere.

Han: Men Boss gir mer status her i Norge.

Jeg: *facepalm*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...