Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Gleder meg til å se ansiktene deres når dere skjønner hva slags 40-årig ungkar som sitter i sofaen i boxeren og helsetrøyen og spiser Spaghetti à la Capri mens han sikler over ungpikene i Gossip Girl, dere har invitert med! Hahaha Det er dere jeg har angst for. Charles har jeg iallefall på facebook Du kan sove trygt, jeg er 20 år! Spaghetti à la Capri har jeg aldri smakt, helsetrøye eier jeg ikke. Men jentene i Gossip Girl har jeg mye til overs for Endret 5. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hun nederste er så skammelig digg. Hun øverste irriterer livet av meg. Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hun nederste er så skammelig digg. Hun øverste irrirerer livet av meg. Enig! Blair all the way. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Skuespillerprestasjoner satt til side, hu er fortsatt digg. Leighton Meester ble forøvrig kåret til "Obsession of the Year" på GQ.com under slideshowet "Men of 2009" Edit: Hooooot Endret 5. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Var ikke lenge siden det var et rykte om at hun hadde en sextape ute Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg hadde ihvertfall ikke sett på den. Nedverdigende! Noen som kjenner henne igjen fra Entourage, forresten? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ja, virgin-4-evah popstjerne! Husker ikke hva hu het though Endret 5. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ikke jeg heller. Synes de jomfru-greiene i USA er hysteriske. Oddsen for anal- og oralsex økte betraktelig så fort jentene avla løftet og fikk den jesus-ringen. Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Eller i øret om du har sett Family Guy! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Stemmer det. Øret ja. Kan ikke si det er på "To do" listen min Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke min heller. Tror ikke min fremtidige kone hadde satt så pris på det heller Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Du kan jo overraske henne med noe nytt og se hvordan det går :O Historien kan fortelles som underholdning til oss her på forumet. Endret 6. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Tror ikke det altså. Desverre. Det må nok bli opp til noen som kan ha one night stands Haha, det hadde vært litt av en overaskelse for jenta! Endret 6. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Hadde jeg vært jente og opplevd det tror jeg hadde ropt etter taxi ut av vinduet med en gang For å kle på seg i heisen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Kanskje ikke det mest sexy som kan skje nei Hadde vært mer troende til å gjøre det mot x-dama for morros skyld enn på et one night stand. Endret 6. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Haha, kjæresten hadde nok blitt rimelig sur om jeg gjorde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå