Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Gleder meg til å se ansiktene deres når dere skjønner hva slags 40-årig ungkar som sitter i sofaen i boxeren og helsetrøyen og spiser Spaghetti à la Capri mens han sikler over ungpikene i Gossip Girl, dere har invitert med! Hahaha Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Skjønte ikke helt hva dette er. Er det er før salg som er åpent for alle? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Invitasjon for S&S venner Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Og det er bare å registrere seg på den siden? Så det er praktiskt talt for alle? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, det er det! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Stemmer. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva slags gjeng er dere som har tenkt til å dra da? Skal inn til oslo den dagen og tenkte kanskje jeg kunne møte noen nye mennesker i livet mitt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Gleder meg til å se ansiktene deres når dere skjønner hva slags 40-årig ungkar som sitter i sofaen i boxeren og helsetrøyen og spiser Spaghetti à la Capri mens han sikler over ungpikene i Gossip Girl, dere har invitert med! Hahaha Det er dere jeg har angst for. Charles har jeg iallefall på facebook Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva heter du egentlig Thrice? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Er det lov for oss små syttenåringer å være med å handle? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ja. De gamle gutta kan tipse Endret 5. januar 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva heter du egentlig Thrice? Har en god kompis på forumet som ikke vet at jeg er her. Og jeg tror han klarer å koble navn + interesse + by. Har et navn ikke mange andre har :O Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) PM? Jeg finner det jo ut på torsdag uansett. Endret 5. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja. De gamle gutta kan tipse Da får jeg virkelig prøve å kunne være der :| Klarer ikke noe før halv åtte anyways, men det får gå? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 PM? Jeg finner det jo ut på torsdag uansett. sendt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jada, de som ikke skal være med å spise kan stå ved inngangen i åttetiden. Kanskje lurt å skrive det i førsteposten Thrice? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja. De gamle gutta kan tipse Da får jeg virkelig prøve å kunne være der :| Klarer ikke noe før halv åtte anyways, men det får gå? Ja. Vi skal jo ut å spise først, så det passer bra. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja. De gamle gutta kan tipse Da får jeg virkelig prøve å kunne være der :| Klarer ikke noe før halv åtte anyways, men det får gå? Ikke noe i veien for det. Vi spiser 18.00-1830 ish. Så vet ikke om du vil komme å ta deg en brus eller møte oss når vi skal handle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå