fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Samme her. Ansikter skal sladdes. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Haha, høres bra ut! Men jeg foreskår at vi møtes kl. 17.45 foran Stortinget, så kan vi gå ned til Oslo S for å møte han, så tar vi banen opp til Tabibito, og videre til litt plastikkbruk på fine klær. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Oioi, høres ut som om det blir den fjortisjentefesten, der alle flyr rundt med kamera og poser Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg kommer nok på Oslo S jeg og. Vet ikke om jeg gidder å kjøre. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Og senere kommenterer "OMG!!" "SLETT!!" og "<3" når de blir lagt ut i hundrevis på face Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg skal vise Peace-tegn på hvert eneste bilde! Pluss trutmunn Endret 5. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Haha, høres bra ut! Men jeg foreskår at vi møtes kl. 17.45 foran Stortinget, så kan vi gå ned til Oslo S for å møte han, så tar vi banen opp til Tabibito, og videre til litt plastikkbruk på fine klær. Høres fortreffelig ut Vi blir en gjeng japanske turister med kamera som spiser asiatisk! Jeg har 5.1 mpx på på mobilen! Men vil helst unngå å få det vakre ansiktet mitt brettet ut her Vi kan ta fit-pics foran Stortinget og i speilet på prøverommet! Jeg er ihvertfall klar til posing og kyssefjes alà deiligst.no i prøverommene på S&S med høy fnisefaktor og knipsing! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) thrice og Kav: Dødsbra lissom! Husk å holde peace-tegnet sidelengsforresten Endret 5. januar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Fy faen, vi kommer til å ha det gøy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg blir veldig overrasket hvis vi ikke har det gøy! Se maten! Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Of course, Jonas, hva tror du om oss? hehe Kom en liten mail om fordelskortet til S&S FORDELSKORT Som VENN av Steen & Strøm Magasin, får du nå et fordelskort som gir deg faste fordeler hos oss. Ved bruk av kortet bygger du opp poeng som vil kunne gi deg ytterligere fordeler jo flere poeng du får. Hvilke fordeler og hvordan du bygger poeng, får du i en vedlagt folder når du henter kortet ditt hos oss. Det koster ingenting å ha fordelskortet, det innebærer kun faste Venn-rabatter og andre fordeler for deg som Venn. Fordelskortet kan hentes hos Steen & Strøm Magasin ved det lukkede førsalget for Venner torsdag 7.januar kl. 19.30-22.00. Alle som henter kortet denne kvelden får automatisk 1.000 poeng på kortet sitt. Endret 5. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva har poengene å si? Muuulig jeg kommer innom en tur, hvis treningen blir avlyst Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg blir veldig overrasket hvis vi ikke har det gøy! Se maten! Har spist der alt for mange ganger, og maten er alltid god!!! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Så noe om at de hadde thai der. Lett favorittlandet i Asia når det kommer til mat. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva har poengene å si? Muuulig jeg kommer innom en tur, hvis treningen blir avlyst Tipper på noe à la Trumf-kort. At man kan handle for poeng et par ganger i året eller noe. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva har poengene å si? Muuulig jeg kommer innom en tur, hvis treningen blir avlyst Hvis du skal trene ute er vel ikke det usannsynlig akkurat. Atm er det - 23 utenfor :s Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 I know, derfor ble dagens avlyst. Men vi trente i går, så får se.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Noen ville sagt det er bedre for helsa og spise en middag og handle litt med fremmede mennesker fra internett. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det kommer ann på menneskene Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Vedder på at det er du som skremmer han bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå