Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er med på et måltid! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg og. Kan vi ikke bestille bord til 18.00 da? Så får Thrice vært med. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg og. Kan vi ikke bestille bord til 18.00 da? Så får Thrice vært med. Jojo, salget stenger jo ikke 19.30, det åpner, så vi har egentlig god tid! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Sounds good 2 me. Kanskje de har Tsingtao-øl, som de har pratet varmt om i Radioresepsjonen! I fjor sommer ble vi ikke sluppet inn før kvart på, nærmere åtte. Så kan jo tenkes vi rekker det uansett. Endret 5. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 De har no asiatisk øl der Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Kjenner at jeg er litt småmisunnelig på dere som kan dra på treff, og ikke må starte januar på skolebenken. Forventer fortsatt bilder, mobilkamera eller speilrefleks, ett fett for min del. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 De har Tsingtao, hihiho Henrik: Skjønner deg godt! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Pff, jeg skal på skolen i morgen jeg, Henrik. Endret 5. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Men nå bor du i Oslo, og ikke 4 timer unna med bil. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Kjenner at jeg er litt småmisunnelig på dere som kan dra på treff, og ikke må starte januar på skolebenken.Forventer fortsatt bilder, mobilkamera eller speilrefleks, ett fett for min del. Canon er med Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Fabelaktig! Ja With Canon you can! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Gidder ikke gå rundt og bære på speilrefleksen hvertfall, men kan vel ta med et av kompaktkameraene mine jeg og Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Men nå bor du i Oslo, og ikke 4 timer unna med bil. Er fremdeles ikke videre imponert over manglende dedikasjon. Canon er med Hvis jeg tar med mitt kommer vi til å se ut som en gjeng japanske turister Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det er kompaktkamera jeg tar med, linsen på speilrefleksen er stoooooor. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Haha, ja, det holder vel at en tar med cam Thrice Endret 5. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Men nå bor du i Oslo, og ikke 4 timer unna med bil. Er fremdeles ikke videre imponert over manglende dedikasjon. Canon er med Hvis jeg tar med mitt kommer vi til å se ut som en gjeng japanske turister Bra vi skal på japansk restaurant, da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Haha, ja, det holder vel at en tar med cam Thrice Derfor jeg ikke tar med. Har bare speilreflekset liggende. Aner ikke hvor det har blitt av kompaktkameraet. Må bare legge til at bussen er på sentralbanestasjonen kl 18.00, og med tanke på været og distanse tror jeg det kan være lurt å legge middagen til 18.30 hvis dere vil utsette den slik at jeg kan være med. Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Heh, samme med meg. Har kameraer liggende rundt overalt Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Vi blir en gjeng japanske turister med kamera som spiser asiatisk! Jeg har 5.1 mpx på på mobilen! Men vil helst unngå å få det vakre ansiktet mitt brettet ut her Vi kan ta fit-pics foran Stortinget og i speilet på prøverommet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå