thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Lol. Men da kommer du på salget da, bebeluv Det som hadde vært utrolig morsomt er om at noen av oss kjenner hverandre fra før av uten å vite det selv Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hehe, det hadde jo vært gøy Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hehe, jeg skal prøve mitt beste Har særemne og reportasje som skal leveres inn osv. Du veit jeg kjenner deg thrice, du er jo den harry duden som kjørte 740 og lå breit i rundkjøringen ved jessheim storsenter. Jeg kjente igjen bestefar genseren fra J&J og den hullete jeansen din, med en slapp messenger bag på siden =D Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Faen, busted :/ Romerike er for lite! Kjører 240 btw. 740 er for kvalme sosser og messengerbag er for homser. Særemne er fort gjort. Krever ikke så mye. Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke glem at han hadde blunten i munnviken! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 wørd Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg tror bare det er Alexander som har Uggs av oss, men han tar sikkert en for laget han vet du... Jeg vil heller dø enn å gå med UGGs på S&S Da bestiller jeg bord til 4, da? 16.30? Endret 5. januar 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det er vel frist for de som ønsker å være med på middag til i morgen? Kan hende det er fler som vil være med. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, vent til i morgen hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) For en lettbent stemning det var her! Jeg trekker på smilebåndene Men om thrice ikke kommer før 18 og fkm ikke kan, blir det da en romantisk middag på meg med selveste The Fashionista eller tar vi turen til en pub litt senere da om vi ikke rekker middagen? Endret 5. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg er absolutt med på en tur på pub mellom 1800-1930! Hvor vil dere dra? Jeg har forsåvidt nesten ikke smakt alkohol siden 2. juledag. Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 For en lettbent stemning det var her! Jeg trekker på smilebåndene Men om thrice ikke kommer før 18 og fkm ikke kan, blir det da en romantisk middag på meg med selveste The Fashionista eller tar vi turen til en pub litt senere da om vi ikke rekker middagen? Jeg er absolutt med på en tur på pub mellom 1800-1930! Jeg har forsåvidt nesten ikke smakt alkohol siden 2. juledag. Hvor vil dere dra? Vi rekker middag før vi møter han for en pubomgang! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Foreslår at vi møtes i nærheten av S&S og resturanten. Nå vet jeg ikke hvor resturanten ligger. Er det noe brukbart i nærheten? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Tabibito ligger ved rådhuset, gåavstand. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Fy faen så god den maten såg ut da! Jeg vil også! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Da er det opp til dere og finne ut av hvor dere vil møtes for å ta en dram. Jeg er så lite ute i Oslo at jeg ikke har oversikt. Fy faen så god den maten såg ut da! Jeg vil også! Bare å komme Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Bare Jazz serverer vel pils, musikken og lokalet er genialt! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Da er det opp til dere og finne ut av hvor dere vil møtes for å ta en dram. Jeg er så lite ute i Oslo at jeg ikke har oversikt. Fy faen så god den maten såg ut da! Jeg vil også! Bare å komme Bare Jazz serverer vel pils, musikken og lokalet er genialt! jeg skjønner ikke hvem som skal være med å spise og ikke. Jeg er lost! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Thrice: Joda, hadde jeg bare bodd et lite stykke nærmere. VM i dårlig planlegging på dere! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Bare Jazz serverer vel pils, musikken og lokalet er genialt! Jeg vet godt hvor det er Thrice: Joda, hadde jeg bare bodd et lite stykke nærmere. VM i dårlig planlegging på dere! Du får klage på Alexander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå