Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Da får jeg betale Jonas eller noen andre til å dra ned og ta snikfotografier da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hadde vært moro å være med bare for å se hvor mye penger dere klarer å bruke uten å tjene egne penger Jeg tjener alle pengene mine selv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har trening, så må nok melde forfall.. Dere får ha det hyggelig! Ditch trening. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg hadde gjerne blitt med, men siden Bass og jeg heter Alexander begge to så hadde det blitt alt for forvirrende. hehe, nei. Det hadde sikkert vært morsomt å møte folk her på forumet, men siden jeg kun er 17 så tror jeg det hadde blitt rart. Dere får kose dere Tullprat. Det er ikke store aldersforskjellen på oss. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ditch trening. Tror ikke det Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hadde vært moro å være med bare for å se hvor mye penger dere klarer å bruke uten å tjene egne penger Jeg tjener alle pengene mine selv Tjene penger?? Få penger Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Tullprat. Det er ikke store aldersforskjellen på oss. Da kanskje jeg blir med en gang da. BLir 18 før sommeferien, så om det ble et møte i ferien så hadde det passet fint. Nå på torsdag kan jeg ikke uansett. Det ser ut til at jeg dog kanskje drar på førsalg. Bare å plystre om dere ser meg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg hadde gjerne blitt med, men siden Bass og jeg heter Alexander begge to så hadde det blitt alt for forvirrende. hehe, nei. Det hadde sikkert vært morsomt å møte folk her på forumet, men siden jeg kun er 17 så tror jeg det hadde blitt rart. Dere får kose dere Tullprat. Det er ikke store aldersforskjellen på oss. Hør på Thrice. 2-3 år har ikke akkurat mye å si. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Vi kunne jo avtalt et møtested og tidspunkt på salget og da, for de som ikke har anledning til å være med å spise. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Tullprat. Det er ikke store aldersforskjellen på oss. Da kanskje jeg blir med en gang da. BLir 18 før sommeferien, så om det ble et møte i ferien så hadde det passet fint. Nå på torsdag kan jeg ikke uansett. Det ser ut til at jeg dog kanskje drar på førsalg. Bare å plystre om dere ser meg Men hvordan skal vi kjenne deg igjen? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Se min forrige post. Jeg er tydeligvis hakket mer intelligent enn resten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 du gæsser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Dette er å gæsse: Jeg gæsser ikke. Slemming. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Aaaaww bare tulla Woho. Fikk invitasjon på mail nå. Og jeg skulle også få satt inn et forskudd på lønn i dag Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Men hvordan skal vi kjenne deg igjen? haha, alle vet hvem vel jeg er :O Kan poste hva jeg har på eller noe sånt.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Foreslår at de som ikke kan/vil være med å spise kan møte resten av gjengen kl 20.00 innenfor inngangen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) God plan Edit: Så kan alle ha en liten rose bak venstre øre så vi kjenner hverandre igjen. Helst gul. Endret 5. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Haha du om det, Fredrik Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Kan ikke dere stå med Uggs ved døren da =D Så jeg får noe eyecandy å se på når jeg kommer =P Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg tror bare det er Alexander som har Uggs av oss, men han tar sikkert en for laget han vet du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå