thrice Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg liker japansk bedre enn kinesisk. Har dog ikke vært på noen av delene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg vet ingenting om Dinner, så det får du avgjøre! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg hadde gjerne blitt med, men siden Bass og jeg heter Alexander begge to så hadde det blitt alt for forvirrende. hehe, nei. Det hadde sikkert vært morsomt å møte folk her på forumet, men siden jeg kun er 17 så tror jeg det hadde blitt rart. Dere får kose dere Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hadde vært moro å være med bare for å se hvor mye penger dere klarer å bruke uten å tjene egne penger Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Og av alle verdens dager, så legges det på en Torsdag!? Nei, vi får heller se til å fikse noe i sommer så får jeg ta turen opp til Oslo da Dere får kose dere. Snaffle: Hvorfor skulle det være så rart? bebe & c.bass er da bare 2 år eldre? thrice og fkm er så vidt jeg vet 3 eller 4. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Skulle gjerne vært med, men befinner meg fortsatt i Arendal og kan derfor ikke. Kos dere! Regner med at det kommer stemningsrapport i etterkant. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Når er det treffet blir da? Er dumt jeg ikke er sikker på om jeg skal dra eller ikke, men kan jo alltids møte dere på S&S om jeg drar. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Får vel hive meg på! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Når er det treffet blir da? Er dumt jeg ikke er sikker på om jeg skal dra eller ikke, men kan jo alltids møte dere på S&S om jeg drar. Salget starter jo 19.30, så vi burde vel møtes hvertfall et par timer før, altså rundt 16.30... Men det er jo bedre enn ingenting om du kan være med på salget da. Selv er jeg stygt redd for at det kun blir salget på meg og, for jeg har problemer med å komme noe særlig før 19.30 - 20.00. Men jeg jobber med saken! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Får vel hive meg på! YES! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har trening, så må nok melde forfall.. Dere får ha det hyggelig! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Du har trening fra 16.30 til 22.00? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, fra 1815 - 2015, så da blir det stress å dra ned dit i tillegg Lenke til kommentar
Nash Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Blir det ekstra rabatt på presalen for S&S "vennene"? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Pleier som regel å være noen ekstra fine tilbud, men det er vel egentlig bare sånn at vi har større mulighet for å finne riktig størrelse, og at vi slipper hordene med folk som slåss for den siste Poloen elns. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Høres fristende ut. Synes det allerede er altfor mange mennesker på S&S på dager når det ikke er salg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg pleier som regel å ikke gå på salg. For mye stress. Da er førsalg en god mulighet Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Håper en av dere tar med et lite kamera og kan vise oss som ikke har muligheten til å komme hva vi går glipp av? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Absolutt ikke. Man får enten komme, eller gå glipp av det. Det hander om prioriteringer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå