fkm Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tja, bildene ble det vel ikke så mye av så vidt jeg fikk med meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Haha ja. Anbefaler virkelig ikke å satse på en liten karaffel sake når den ikke koster mer enn 70,- Etter 3-4 små glass var det mer enn nok for meg. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noe som resulterte at thrice satte standaren for hva vi gav i tips i og med at servitricen brukte thrice sin kvittering til oss andre som eksempel! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Leker ikke når de dandy snobbene skal på forumtreff Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Maten var uansett verdt det! Skal spise der oftere. Endret 7. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Maten der var absolutt verdt 100 kroner i tips! Som alltid Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Helt enig. Om servitrisen var litt treg spiller det ingen rolle siden de høyst sannsynelig deler tipsen med kjøkkenet. Endret 7. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Bedre å vente litt på god mat enn å få dritt med en gang Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Successfull treff? Må vel kunne kalle det vellykket ja! Maten var utsøkt og det var godt selskap! Fikk meg en skjorte og en genser, pics kommer. Gleder meg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Det er Charles som hadde med kamera. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 hoho, salget fortsatte idag og Svean på Paleet hadde klart å legge en S/S 10 cardigan fra Filippa K ut på salg til 30%, så ble en navy cardigan i merinoull på meg idag! Pluss et par boots. Bilder av det kommer kanskje imorgen, pluss det jeg kjøpte på S&S, tilbudene var omtrent de samme som igår, så eksklusiviteten fallt enda mere, lol Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg syns det er latterlig at de i det hele tatt tør å kalle salget på S&S ekslusivt. For min del så syns jeg salget kun ble stress og jeg kjøpte ingen ting. Jeg betaler heller litt ekstra for å handle i fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå